امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46135 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱:۲۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

هشت مانور عملیاتی مقابله با کرونا در شمال تهران اجرا شد

خبرایران : ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه یک با هدف مقابله با شیوع بیماری کرونا اقدام به برگزاری هشت مانور عملیاتی ضدعفونی و گندزایی در معابر شمال تهران نمود.
هشت مانور عملیاتی مقابله با کرونا در شمال تهران اجرا شد
به گزارش خبرایران از  روابط عمومی شهرداری منطقه یک کیوان  فاتحی منش دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: ستاد مدیریت بحران منطقه یک، در ادامه مراحل پاکسازی معابر شمال تهران از 26 اسفند ماه تا کنون هشت مانور عملیاتی ضدعفونی و گندزایی را با همکاری آتش نشانی منطقه سه و معاونت خدمات شهری و محیط زیست و ستاد ناحیه محوری شهرداری منطقه یک در نواحی ده گانه اجرا نموده است.
 
وی گفت: در این مانورها خودروهای ویژه مه پاش آتش نشانی وخودروهای خدمات شهری منطقه اقدام به گندزدایی و ضدعفونی خیابان ها و معابر شریانی و اصلی منطقه پرداختند و نیز افراد به صورت پیاده به همراه مخازن کوله پشتی، محوطه های داخلی بازار تجریش ، ایستگاه های اتوبوس، پایانه ها و... را ضدعفونی کردند.
 
فاتحی منش افزود: این عملیات تا کنون در حدفاصل میدان نیاوران تا قدس  و پل پارک وی و بالعکس ،خیابان شهید  پورابتهاج، اطراف بیمارستان مسیح دانشوری ،خیابان شریعتی،بلوار صبا و اندرزگو، قیطریه ،ولنجک،خیابان مقدس اردبیلی،نخجوان،فناخسرو، ازگل،شهرک  و  شهید محلاتی و درکه و... اجرا شده است و در معابر اصلی و پر تردد و اطراف مراکز درمانی نیز ادامه خواهد داشت
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب