امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46140 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آغاز دوره های آموزشی مجازی گل و گیاه ویژه شهروندان جنوب شهر

خبرایران : خدمات آموزشی مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز منطقه۱۹ به صورت مجازی و آنلاین آغاز شد.
آغاز دوره های آموزشی مجازی گل و گیاه ویژه شهروندان جنوب شهر
به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه ۱۹،  سعید صالح محمود رباطی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: این مرکز در راستای جلوگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان و نیز ضرورت رعایت پویش «در خانه بمانیم» اقدام به ارائه کلیه خدمات آموزشی و مشاوره به شهروندان به صورت آنلاین و مجازی کرده است. 
در همین راستا نیز کلاس های آموزشی بهاره این مرکز هر روز از ساعت 10 تا 11 و طبق برنامه برگزار و مشاوره مجازی نیز جایگزین مشاوره حضوری شده است.
 به گفته این معاون کلاس های بهاره تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز منطقه با عناوین گیاهان آپارتمانی، گل های فصلی، سبزیکاری، گیاهان گوشتی، تراریوم، خواص عسل و خرما، گیاهان دارویی و ... به صورت کلیپ و تصاویر آموزشی از طریق واتس آپ ارائه می شود و شهروندان می توانند برای عضویت در گروه مجازی این مرکز و استفاده از آموزش ها با شماره 55852121 تماس بگیرند. 
براساس این گزارش برگزاری آنلاین دوره های آموزشی و مشاوره گل وگیاه تا مقابله کامل با ویروس کرونا و عادی شدن شرایط ادامه دارد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب