امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46188 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مهدی نیکدل خبرداد؛

عرضه اولیه زیرمجموعه های صندوق ذخیره فرهنگیان در بازار سهام

خبرایران : مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با پیش بینی روند سودآوری صندوق تا سال ۱۴۰۲ و تهاتر ۳۶۱.۱ میلیارد تومان مطالبات گفت: ورود به بورس اکثر زیرمجموعه ها دنبال می شود.
عرضه اولیه زیرمجموعه های صندوق ذخیره فرهنگیان در بازار سهام
مهدی نیکدل با بیان اینکه سودآوری صندوق ذخیره فرهنگیان در سال مالی گذشته به بیش از ۱.۱ هزار میلیارد تومان رسید، گفت: پیش‌بینی می شود تا سال ۱۴۰۲ سالانه هزار میلیارد تومان به سود صندوق اضافه شود.
نیکدل درباره استراتژی ورود شرکت‌های زیر مجموعه به بورس توضیح داد: ورود به بورس در اکثر شرکت‌هایی که این توانمندی را داشته باشند به‌عنوان یک اصل در راستای شفافیت و پرهیز از زمینه‌های فساد مطرح است. همچنین کاهش هرچه بیشتر بنگاه‌داری توسط صندوق و ورود به حوزه‌های سرمایه‌گذاری که اطمینان کافی از سودآوری آنها وجود داشته باشد، برنامه‌های مهمی است که با جدیت دنبال می‌کنیم.
وی ادامه داد: یکی دیگر از مهم‌ترین تصمیم‌های صندوق، تشکیل هلدینگ خدماتی و تدوین استراتژی ارائه خدمات است که در این حوزه فعال‌تر شدن شرکت تامین مسکن فرهنگیان و ارائه اعتبار خرید به فرهنگیان که در مراحل پایانی است، بخشی از برنامه‌های در دست اجرا هستند.
براساس این گزارش، صندوق ذخیره فرهنگیان در حالی مالک ۲۹ شرکت و هلدینگ است که فقط شرکت های پتروشیمی خراسان، بیمه معلم، ایران ارقام، بانک سرمایه، ماشین سازی اراک در بورس و فرابورس حضور دارند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب