امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46209 تاریخ انتشار: شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۳:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حکم وزیر جهاد کشاورزی؛

ساسان والی‌زاده، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد‌کشاورزی شد

ساسان والی‌زاده از مدیران با سابقه وخوشنام رسانه ای و فعال فرهنگی با حکم دکتر خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب شد.
ساسان والی‌زاده، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد‌کشاورزی شد
به گزارش خبرایران، ساسان والی‌زاده از مدیران با سابقه رسانه ای و فعال فرهنگی با حکم دکتر خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب شد.
 در حکم خاوازی آمده است: « با توجه به سوابق مفید و تجربیات جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرستی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می شوید. امیدوارم ضمن تعامل و همکاری با رسانه‌های جمعی و پاسخگویی و تبیین سیاست‌ها و برنامه‌ها و اهداف و خط مشی‌های وزارت متبوع اقدام نمایید»
والی زاده پیش از این، مدیرکلی اطلاع‌رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدیرکلی امور رسانه ای ریاست جمهوری و مدیرعاملی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) را در کارنامه دارد.
تحصیلات والی زاده چند رشته ای است و علاوه بر دکترای زبان و ادبیات فارسی، دارای مهندسی زراعت و اصلاح نباتات است. او همچنین در حوزه مدیریت سایبری تحصیل کرده و کارشناس ارشد ارتباطات است.
«پلی پلوئیدی در اصلاح نباتات» از کتاب‌های تحسین شده والی زاده در حوزه ژنتیک گیاهی است که از سوی انتشارات امرود به چاپ رسیده است.
مدیرمسئولی و سردبیری نشریات مختلف از جمله مجله‌های برداشت، سرو و گفتار سبز از دیگر سوابق والی زاده است.
والی زاده دبیر سابق کمیته ارزیابی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری کشور و معاون فرهنگی سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بوده است.
پیش از این سید شهاب سید محسنی سرپرستی روابط عمومی این وزارت خانه را به عهده داشت‌.
خبرایران ،  این انتصاب شایسته را به دکتر ساسان والی‌زاده  که با کارنامه‌ای درخشان عهده‌دار این مسؤولیت مهم شده را تبریک می‌گوید و آرزوی توفیق روزافزون در مسؤولیت جدید را دارد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب