امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46234 تاریخ انتشار: شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۵:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دكتر حسين مهری اعلام کرد؛

افزايش اختيارات شعب يكی از مهمترين سياستهای بانک صنعت و معدن به منظور تحقق جهش توليد است

خبرایران : دكتر حسين مهری در نشست تبيين سياستهای اعتباری و راهبردی بانك صنعت و معدن در سال 99 از افزايش اختيارات شعب اين بانك به عنوان يكی از مهمترين سياستهای سال جاری نام برد و گفت: اين اقدام به منظور تسهيل و تسريع در خدمت رسانی به مشتريان در سال جهش توليد به انجام رسيد.
افزايش اختيارات شعب يكی از مهمترين سياستهای بانک صنعت و معدن به منظور تحقق جهش توليد است
به گزارش خبرایران از  پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، دكتر حسين مهری مديرعامل اين بانك، ضمن بيان مطلب فوق افزود: در شرايطي كه متقاضيان اعتبارات و مشتريان به دليل شيوع ويروس كرونا با محدوديت در تردد و مراجعه به ستاد بانك مواجه هستند، افزايش اختيارات شعب در اعطاي تسهيلات، وصول مطالبات و بخشش جرايم امكان پاسخگويي به درخواست ها و نيازهاي مشتريان را در مدت زمان كمتري فراهم خواهد كرد.
وي اظهار داشت: در سال جهش توليد مهمترين اقدام پس از تدوين سياستهاي اعتباري و راهبردي، اجراي مؤثر سياست ها به منظور ايجاد هم افزايي و چابك سازي سازمان است.
دكتر مهري افزود: لازم است مباحث مطرح شده در اين سلسله نشست ها به صورت منسجم در اختيار تمامي كاركنان به خصوص كاركنان شعب قرار بگيرد تا به سرعت براي اجراي آن وارد عمل شوند.
مديرعامل بانك صنعت و معدن اصلي ترين سياست بانك را اجراي حاكميت شركتي و بانكداري ديجيتال عنوان كرده و افزود: ضرورت دارد، ابزارهاي فني براي اجراي اين سياست در اختيار بخش هاي مختلف ستاد و شعب قرار گيرد و دوره هاي آموزشي مربوطه تكميل گردد.
اصغر پاك طينت رييس هيأت مديره اين بانك نيز با تأكيد بر اهميت وصول مطالبات در تأمين منابع بانكي، مهمترين اولويت در بخش وصول مطالبات را وصول منابع داخلي بانك عنوان كرده و بيان داشت: اگر از مشتريان داراي بدهي ارزي، معادل ريالي آن دريافت شود لازم است نسبت به خريد ارز اقدام نماييم تا نوسانات نرخ ارز موجب آسیب به مشتریان بانک نشود.
دكتر علي خورسنديان عضو هيأت مديره اين بانك نيز بيان داشت: نظام تأمين مالي در كشور ما بانك محور است و نقش بانك ها از ديگر منابع مانند بازار سرمايه و شركت هاي سرمايه گذاري بيشتر است و بانك صنعت و معدن در تأمين مالي طرح ها از ديگر بانك هاي كشور يك قدم جلوتر است به طوري كه سهم مناسبی از اعطاي تسهيلات را به خود اختصاص داده است و در سال جاري كه سال جهش توليد نام گرفته است اين نقش بسيار حياتي تر خواهد بود.
حسين عسكري عضو هيأت مديره اين بانك نيز با اشاره به اهميت برنامه ريزي در سازمان تصريح كرد: مهمترين ركن در تدوين هر برنامه بلند مدتي توجه به چرايي و چگونگي هر فعاليت است و لازم است مسؤليت اجتماعي بانك، محيط زيست و تأثير فعاليت هاي جاري بر سرنوشت آيندگان در تدوين سياستها و برنامه هاي آتي اين بانك مد نظر قرار گيرد.
وي يادآور شد: سهم كسب و كارها در دستيابي به توسعه متوازن و پايدار انكارناپذير است و بانك به عنوان يك نهاد تأثيرگذار در اقتصاد كشور، حمايت از كسب و كارها و بنگاه هاي توليدي را مهمترين وظيفه و استراتژي خود ميداند و زماني به موفقيت نايل مي آييم كه ذينفعان موفقي داشته باشيم.
دكتر علي موحد نژاد نيز از ضرورت توجه به تجهيز منابع بانك سخن گفت و عنوان داشت: سهم ما از سپرده هاي بانكي عليرغم رشد 40 درصدي در سال گذشته همچنان نياز به تلاش و پيگيريهاي بيشتري دارد و در صدد استفاده مناسب از ظرفيت شعب در زمينه جذب منابع هستيم.
وي تأكيد كرد: در سال گذشته به سمت اصلاح پرتفوي بانك حركت كرديم و اقدامات مؤثري در واگذاري اموال و دارايي هاي مازاد به انجام رسيد.
در اين نشست همچنين از مديران استاني و رؤساي شعب كه در سال 98 در شاخص هاي عملكردي در درجه بندي يك تا چهار حائز رتبه هاي برتر شده بودند تقدير بعمل آمد و رؤساي شعب ياد شده به بيان تجارب و نقطه نظرات و عوامل مؤثر در موفقيت خود پرداختند
گفتني است، شعبه توسعه ملي بين شعب درجه يك، شعبه كرج در بين شعب درجه دو و شعبه بوشهر و شعبه شهيد سليمي تبريز نيز به ترتيب بين شعب درجه سه و چهار به رتبه هاي نخست دست يافتند.
شايان ذكر است از کارکنان شعبی که رتبه برتر عملکرد را در سال 1398 به خود اختصاص داده بودند تقدیر به عمل آمد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب