امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46339 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران؛

.اولین جلسه طرح احیای معادن کوچک در سال ۹۹ برگزار شد

نخستین جلسه طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس در سال جدید با حضور وجیه اله جعفری؛ رییس شورای هماهنگی طرح و سایر اعضای دفتر طرح در شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران برگزار شد.
.اولین جلسه طرح احیای معادن کوچک در سال ۹۹ برگزار شد
به گزارش خبرایران، جعفری با اشاره به طرح احیای معادن کوچک مقیاس به عنوان یکی از طرح های اقتصاد مقاومتی گفت: در سال جدید با عنوان جهش تولید باید معادن کوچک مقیاس بیشتری در کشور فعال شوند تا به دنبال آن افزایش تولید و اشتغال را شاهد باشیم.
در ادامه سید رضا عظیمی؛ مدیر اجرایی و دبیر شورای هماهنگی طرح نیز ضمن ارایه گزارش عملکرد طرح در سال ۹۸، برنامه های سال ۹۹ را بیان کرد.
وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و تاثیر آن در زمینه برگزاری جلسات حضوری در استان های مختلف گفت: برای غلبه بر این مشکل تمامی جلسات استانی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.
عظیمی تصریح کرد: بدین منظور هماهنگی لازم برای سهولت حضور در اتاق جلسه آنلاین از طریق واحد IT شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران فراهم شده است
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب