امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4642 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۳:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حضور شاعران پارسی زبان در جماران و بازدید از خانه امام خمینی (ره) / تجلیل از شاعران افغان

در سومین روز از برگزاری همایش بین المللی پارسی زبانان، شاعران خارجی شركت كننده از كشورهای هندوستان، تاجیكستان، اوكراین، افغانستان و پاكستان از خانه حضرت امام خمینی (ره ) در جماران بازدید خواهند كرد.
حضور شاعران پارسی زبان در جماران و بازدید از خانه امام خمینی (ره) / تجلیل از شاعران افغان
به گزارش خبرایران به نقل از حوزه هنری، شاعران خارجی شركت كننده در همایش بین المللی پارسی زبان كه از كشورهای تاجیكستان، هندوستان، افغانستان، پاكستان و اوكراین به ایران آمده اند، در روز سه شنبه 24 تیرماه از خانه امام خمینی (ره ) در جماران و كاخ های نیاوران و صاحبقرانیه بازدید  خواهند كرد.
همچنین در این روز طی مراسمی ساعت 17 در موسسه فرهنگی هنری اوج علاوه بر شعرخوانی شاعران ایرانی و خارجی از استاد محمدعلی عجمی شاعر برجسته تاجیكستان تجلیل به عمل خواهد آمد.
گفتنی است، این تیم خارجی شركت كننده در همایش بین المللی پارسی زبانان روز چهارشنبه 25 تیر ماه در "موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب" با حضور شاعران ایرانی به شعرخوانی خواهند پرداخت و در آن مراسم از شاعران افغاستان تجلیل خواهد شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب