امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46458 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیاده راه ضلع جنوب تجریش تعریض می شود

خبرایران : پیاده راه ضلع جنوب تجریش حدفاصل پل عابر پیاده تا کوچه شهید حدادی با حذف پارک حاشیه ای ، تعریض می شود.
پیاده راه ضلع جنوب تجریش تعریض می شود
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار منطقه یک در بازدید از خیابان شهرداری که به اتفاق سردار محمد رضا مهماندار رییس پلیس راهور تهران بزرگ ، خردمند معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه و ... انجام شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در راستای توسعه پیاده راه ها و مناسب سازی آنها برای تردد کم توانان جسمی و حرکتی و همچنین امکان اجرای مسیر دوچرخه سواری و... بخشی از مسیر جنوبی خیابان شهرداری که وسایل نقلیه در حاشیه آن اقدام به توقف می کردند با همکاری پلیس راهور حذف و به پیاده رو ضلع جنوبی اضافه می شود.
وی گفت: خیابان شهرداری یکی از معابر اصلی و مرکزی منطقه یک است که بدلیل وجود مرقد مطهر صالح ابن موسی الکاظم(ع)، مراکز تجاری، بازار قدیم تجریش و... یکی از نواحی پر تردد شمال تهران محسوب می شود بر همین اساس توسعه پیاده راه در ضلع جنوبی این معبر امکان استفاده بیشتر شهروندان را مهیا می کند.
محمد خردمند معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری منطقه یک نیز تصریح کرد: اجرای آزمایشی این طرح با انجام عملیات خشکه چینی و خط کشی ها انجام شده و پس از بررسی های لازم ، با همکاری پلیس راهور به اجرا می رسد.
وی افزود: با توجه به اختلاف سطح پیاده رو و خیابان شهرداری در برخی از قسمت ها جهت ارتباط دو پیاده راه از شیب مناسب برای تردد معلولین و پله استفاده و چند پهلوگاه نیز برای تخلیه بار و باراندازی در نظر گرفته می شود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب