امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46468 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آغاز ساخت سی و هفتمین مدرسه بانک اقتصادنوین

خبرایران : آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت سی و هفتمین مدرسه بانک اقتصادنوین روز چهارشنبه هفدهم اردیبهشت سال جاری در روستای دزج، شهرستان دهاقان استان اصفهان برگزار شد.
آغاز ساخت سی و هفتمین مدرسه بانک اقتصادنوین
به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در آیین کلنگ زنی این مدرسه که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، مسعود آذر، سرپرست شعب منطقه مرکز این بانک گفت: بانک اقتصادنوین اهتمام ویژه‌ای در امور خیر و خداپسندانه دارد به‌طوری‌که در تمام حوادث ناگوار و غیرمترقبه می‌توان ردی از بانک اقتصادنوین در بازسازی، عمران و آبادانی یافت.
 
وی با اشاره به اینکه، مدیران بانک اقتصادنوین همواره سعی کرده‌اند دین خود را به ایران عزیز و مردم شریف آن ادا کنند، افزود: امروز عملیات اجرایی ساخت سی و هفتمین مدرسه این بانک در حالی آغاز شد که تاکنون ۲۴ مدرسه در اقصی نقاط کشور به بهره‌برداری رسیده است، چهار مدرسه نیز پیش از آغاز سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی ساخت هشت مدرسه دیگر نیز در سال جاری آغاز می‌شود.
 
آذر با تأکید بر اینکه بانک اقتصادنوین اولین و معتبرترین بانک خصوصی ایران است، بیان کرد: ایفای تعهدات در حوزه مسئولیت اجتماعی، در کنار عملیات بانکی ازجمله مهم‌ترین رویکردهای بانک محسوب می‌شود.
 
گفتنی است، این مدرسه سه کلاسه با همکاری سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، با مساحت ۳۴۰ مترمربع در روستای دزج، شهرستان دهاقان استان اصفهان ساخته می‌شود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب