امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4647 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

موسسه بدون مجوز، اسپانسر برنامه ماه عسل

تنها موسسه اعتباري كه دستور بانك مركزي مبني بر عدم استفاده از نام ائمه را پس از گذشت بيش از يكسال اجرايي نكرده و هنوز هم موفق به اخذ مجوز از بانك مركزي نشده است،اسپانسر يكي از برنامه هاي پربيننده رسانه ملی است.
موسسه بدون مجوز، اسپانسر برنامه ماه عسل
 

به گزارش خبر ایران ، در حالی که بانک مرکزی به عنوان نهاد ناظر بر بانک ها و موسسات مالی و اعتباری اسامی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری مجوز دار را در سایت خود درج کرده است رسانه ملی در اقدامی عجیب اين موسسه اعتباري را اسپانسر برنامه پربيننده شبكه سوم كرده و بانك مركزي نيز هنوز واكنشي به اين موضوع نشان نداده است. اين در حالي است كه بسياري از مردم خبري از مجوز دار بودن يانبودن اين موسسه ندارند و به خاطر پخش اسم اين موسسه به آن اطمنيان مي كنند. حال سوال اینجاست چگونه رسانه ملی با بینندگان میلیونی خود در بهترین و پربیننده ترین ساعت اقدام به تبلیغات یکی از موسسات فاقد مجوز می کند. بانک مرکزی به عنوان نهاد ناظر بر بانک ها و موسسات مالی و اعتباری بارها در اطلاعیه های خود از سازمان ها و نهاد های در جریان تبلیغات تلویزیونی و محیطی خواسته که قبل از پذیرش تبلیغات از این نهاد استعلام گرفته و اجازه ندهند بانک و موسسه فاقد مجوز در رسانه ها تبلیغ کنند. البته این برای نخستین بار نیست که تخلفات اینچنینی در تبلیغات دیده می شود و در سال ها دور و نزدیک شاهد چنین تخلفاتی از سوی سایر نهادها و سازمان ها شاهد بوده ایم و حتی در برخی موارد همچنان ادامه داد. برخی از موسسات مالی و اعتباری فاقد مجوز با سرمایه گذاری کلان و عظیم در ورزش به قدری بزرگ شده اند که دیگر کسی جلودار آنها نیست. برخی از این موسسات در رشته های جودو، والیبال، هندبال، و ... سرمایه گذاری بسیار داشته و در این راه به موفقیت هایی نیز دست یافته اند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب