امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46493 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۵:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دیدار مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با مسئول سازمان جهانی UNDP

خبر ایران : ظهر امروز صدرالدین علیپور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران و کلودیو پروویداس رئیس دفتر سازمان جهانی UNDP (برنامه عمران ملل متحد) در ایران، در راستای اجرای طرح کاپ با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
دیدار مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با مسئول سازمان جهانی UNDP
ظهر امروزیکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ صدرالدین علیپور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران و کلودیو پروویداس رئیس دفتر سازمان جهانی UNDP (برنامه عمران ملل متحد) در ایران، در راستای اجرای طرح کاپ با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند. 
علیپور در این دیدار تاکید کرد نقطه شروع همکاری شهرداری تهران با UNDP می‌تواند در زمینه مدیریت پسماند و اجرای طرح کاپ باشد تا سایر شهرهای کشور از این تجربیات استفاده کنند.
رئیس دفتر سازمان جهانی UNDP هم در این دیدار گفت که سازمان متبوعش همراه و شریک اجرایی شهرداری تهران به خصوص در حوزه اجرای طرح‌های پسماند است.
وی تاکید کرد سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درصدد کسب منابع مالی بیشتر نیست بلکه به دنبال حضور یک ‌سازمان بین‌المللی برای مشارکت در طرح‌هایش است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب