امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46496 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۹:۴۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

عبدالحمید حرمتی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

برنامه استان خوزستان برای امسال ، پذیرش مسافران نوروزی با کیفیت بالا است/ جهت حمایت از اقشار ضعیف جامعه، مراکز بومگردی درمنطقه دزفول و اندیمشک درنظرگرفته شده است

خبرایران : رئیس جامعه هتلداران استان خوزستان گفت: بهترین هتلهای اهواز شامل هتل‌های: پارس، اکسین، پرشیا، سونیا، نیشکر، بوستان، نادری و ...هتل‌ کاروانسرای آبادان، هتل افضل شوشتر، هتل بزرگ دزفول که آماده ارائه خدمات به مسافرین می‌باشند.
برنامه استان خوزستان برای امسال ، پذیرش مسافران نوروزی با کیفیت بالا است/ جهت حمایت از اقشار ضعیف جامعه، مراکز بومگردی درمنطقه دزفول و اندیمشک درنظرگرفته شده است

 عبدالحمید حرمتی رئیس جامعه هتلداران استان خوزستان و عضو هیئت مدیره جامعه هتلداران کشوردرگفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت : برنامه‌ای که امسال برای استان خوزستان درنظر گرفته‌ایم، پذیرش مسافران نوروزی با کیفیت بالا است.
وی خاطرنشان کرد : همچنین، نظارت و بازرسی کامل با هماهنگی میراث فرهنگی به منظور آماده‌سازی موزه‌ها و آثار تاریخی استان همچون: معبد چغارزنبیل، کاخ‌های آپادانا شوش حرم دانیال نبی، شیرهای سنگی ایذه، ساحل کارون، بندر امام و ... صورت گرفته است.
حرمتی ابرازداشت : در این راستا، در ستادهای نوروزی سفر جلسات مکرری از ماه‌های پیش آغاز شده و ارگان‌های مختلفی همچون آموزش و پرورش در صورت پر شدن مراکز اقامتی برای رزرو مسافران اعلام آمادگی کرده‌اند.
وی ادامه داد :  بهترین هتلهای اهواز شامل هتل‌های: پارس، اکسین، پرشیا، سونیا، نیشکر، بوستان، نادری و ...هتل‌ کاروانسرای آبادان، هتل افضل شوشتر، هتل بزرگ دزفول که آماده ارائه خدمات به مسافرین می‌باشند.
عضو هیئت مدیره جامعه هتلداران کشور افزود: خوشبختانه تا خردادماه کوه‌های برف‌گیر در استان وجود دارند که در کنار سدهای عباسپور، مارون، کرخه و دز، واحدهای گردشگری ممتاز و خوش آب و هوای استان هستند و به جرات می‌توان گفت که از ابتدای آبانماه تا انتهای اردیبهشت‌ماه هوای این منطقه بهاری است.
حرمتی درپایان سخنان خود گفت : جهت حمایت از اقشار ضعیف جامعه، مراکز بومگردی نیز در منطقه دزفول و اندیمشک در نظر گرفته شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب