امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46512 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پاکسازی و ضدعفونی کردن بوستان های منطقه21 به طور مرتب درحال انجام است

خبرایران: از ابتدای شیوع ویروس کرونا(کووید19) تا به امروز، تمامی بوستان های محله ای، شاخص و تفرجگاه های موجود در نواحی سه گانه منطقه21 به صورت مرتب و هفتگی مورد شستشو، پاکسازی و ضدعفونی قرار می گیرند.
پاکسازی و ضدعفونی کردن بوستان های منطقه21 به طور مرتب درحال انجام است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه21، رحمانی شهردار ورودی غربی پایتخت با اعلام مطلب فوق گفت: هر چند اقدامات لازم جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در حال انجام است، اما به شهروندان فهیم توصیه می‌شود؛ ضمن رعایت اصول بهداشتی، غیر از انجام امور ضروری، از منازل شان خارج نشوند؛ با این حال شستشو، پاکسازی و ضدعفونی معابر اصلی، اماکن پرتردد و بوستان ها به صورت هفتگی درحال انجام است.

این مقام مسئول ارشد منطقه21 در ادامه از ضدعفونی کردن تجهیزات شهری و تامین ایمنی و بهداشت کارگران خدمات شهری در حوزه اقدامات پیشگیرانه از گسترش کرونا ویروس خبر داد و گفت: همزمان با بازگشايي بوستان ها، جهت رفاه حال شهروندان و ارتقاي زيبايي بصري اين اماكن، عمليات كندوكوب، بهسازي، گلكاري، تعمير و تنظيم ساعت ها، احياي تابلوهاي پاركي، حذف شاخه هاي خشک، به زراعي، كوددهي و .... در بوستان هاي اين منطقه اجرایی شده است.

رحمانی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که شهروندان فهیم کلانشهر تهران با رعایت اصول بهداشتی مدنظر طرح فاصله گذاری اجتماعی و ماندن در خانه؛ می توانند یاری رسان مجموعه مدیریت شهری و خدمت گزاران عرصه بهداشت و درمان کشور باشند.


 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب