امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4653 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۱۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

قرعه کشی ۵ خودرو هیوندای ix۳۵ بین پذیرندگان پایانه های فروش بانک ملت

بانک ملت با هدف افزایش سطح رضایت پذیرندگان پایانه های فروش و ترغیب هرچه بیشتر آنان به استفاده از این دستگاه ها، ۵ دستگاه خودروی هیوندای ix۳۵ بین آنان قرعه کشی کرد.
 قرعه کشی ۵ خودرو هیوندای ix۳۵ بین پذیرندگان پایانه های فروش بانک ملت

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در مراسم قرعه کشی سومین دوره اجرای طرح پذیرندگان ملت ۲ که با حضور اعضای هیات نظارت متشکل از نمایندگان ادارات کل این بانک برپا شد، پنج برنده خوش شانس پنج دستگاه خودروی هیوندایix۳۵با استفاده از سیستم گوی و گردونه و رایانه مشخص شدند.

بر اساس این گزارش، این قرعه کشی بین آن دسته از پذیرندگان پایانه های فروشگاهی و درگاه های اینترنتی متصل به حساب های بانک ملت که از روز ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۲ تا ۳۱ خردادماه سال ۱۳۹۳ حداقل یک امتیاز رشد یافته داشتند، صورت گرفت.

در این قرعه کشی ۲۵۳ هزار و ۱۸۴ نفر واجد شرایط تشخیص داده شدند که به پنج نفر از آنان جایزه نفیس خودرو تعلق گرفت.

اسامی برندگان ۵ دستگاه خودروی هیوندایix۳۵ قرعه کشی سومین دوره اجرای طرح پذیرندگان ملت ۲ پس از طی مراحل نهایی تایید، به اطلاع عموم خواهد رسید.

این گزارش حاکی است، حدود ۶۳۲ هزار و ۶۰۰ مشتری در سراسر کشور از کارتخوان های بانک ملت و حدود ۷ هزار و ۵۰۰ مشتری نیز از درگاه های اینترنتی بانک ملت استفاده می کنند.

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب