امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46531 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در هفته درختکاری ؛

اجرای طرح جهادی فضای سبز در محورهای اصلی شمال تهران / توزیع ۸ هزار اصله نهال بین شهروندان

خبرایران : طرح جهادی فضای سبز در محورهای اصلی شمال تهران آغاز و شهروندان منطقه یک با حضور در بوستان های فرامنطقه ای می توانند نهال رایگان تهیه و در توسعه فضاهای سبز شهری مشارکت نمایند.
اجرای طرح جهادی فضای سبز در محورهای اصلی شمال تهران / توزیع ۸ هزار اصله نهال بین شهروندان

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک حمید مهری سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این خبر اظهار داشت: به مناسبت هفته درختکاری و زمان مناسب برای کاشت نهال، منطقه اقدام به اجرای طرحهای جهادی در زمینه توسعه فضاهای سبز نموده است و طی آن بیش از یک هزار و ۲۰۰ نهال در بوستان های گلابدره، نفس، مقبره الشهدای شهرک شهید محلاتی و... کاشته شد.

او افزود: همچنین ۸ هزار اصله نهال برای توزیع رایگان بین شهروندان در نظر گرفته شده است که آنها می توانند با مراجعه به بوستان های گلریزان، مهرگان، قیطریه و نیاوران اقدام به تهیه و کاشت نهال نمایند.

مهری تصریح کرد: طرح جهادی در حاشیه بزرگراه های شهید بابایی و شهید صدر، خیابان شهید لواسانی، بلوار شهید اندرزگو و... اجرا و  طی این طرح بیش از ۶ هزار متر مربع کندوکوب انجام و بیش از ۸۵۰ اصله درخت غرس شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب