امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46574 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۴:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نشریات انگلیسی خبر دادند؛

ستاره انگلیسی تاتنهام چاقو خورد! / تعقیب و گریز با سارقان سیاهپوش

دله آلی، ستاره ملی پوش تاتنهام حادثه عجیبی را تجربه کرده است.
ستاره انگلیسی تاتنهام چاقو خورد! / تعقیب و گریز با سارقان سیاهپوش

به گزارش خبرایران، نشریات انگلیسی خبر دادند دله آلی، هافبک جوان تاتنهام در اثر حادثه سرقت در منزلش در شمال لندن مورد حمله سارقان قرار گرفته و زخمی شده است. البته به نظر می رسید دله آلی موفق به فراری دادن دزدان شده و علیرغم درگیری به طور جدی مصدوم نشده است. دله آلی در کنار برادر و دوستانش در حال سپری کردن قرنطینه بوده که این اتفاق رخ داده است.

دو مرد درست بعد از نیمه شب بامداد چهارشنبه وارد خانه این بازیکن شده و ستاره ملی پوش انگلیسی را تهدید کرده اند. دله آلی نیز با این دو نفر درگیر شده و هنگام فراری شدن سارقان و به علت برخورد ضربه چاقو دچار آسیب دیدگی از ناحیه صورت شده است.

دله آلی بعد از این حادثه در توییتر خود نوشت: "از همه پیام های شما متشکرم. تجربه وحشتناکی بود، اما حالا همه ما خوب هستیم. ممنون از حمایت شما."

 

سارقان اقلام بی شماری از خانه از جمله جواهرات و ساعت های دله آلی را به سرقت برده اند. به نظر می رسد حال حاضر پلیس در حال بررسی فیلم های دوربین مدار بسته برای تشخیص علت وقوع این حادثه در منطقه هادلی وود است.

در گزارش پلیس آمده است: "چهارشنبه شب در حدود ساعت 00:35 با پلیس تماس گرفته شد و یک حادثه سرقت در یک منزل مسکونی گزارش شد. دو مرد قبل از فرار اقدام به سرقت وسایل و جواهراتی کرده اند. صاحب این ملک، یک مرد 20 ساله، پس از درگیری فیزیکی دچار جراحت جزئی از ناحیه صورت شده است. او نیازی به معالجه و انتقال به بیمارستان نداشت. تحقیقات در مورد حادثه ادامه دارد."

سخنگوی باشگاه تاتنهام نیز اضافه کرد: "دله آلی تحت حمایت ماست. هر کسی هرگونه اطلاعاتی که در تحقیقات می تواند به پلیس کمک کند را در اختیار آنها قرار دهد."

 
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب