امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46590 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تمدید گواهینامه سیستم ISO 14001 مدیریت محیط زیست شهرداری منطقه 2

خبرایران : سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 گفت: ممیزین شرکت بین المللی ا Germancert با حضور در منطقه 2و ممیزی مراقبتی منطقه در خصوص استانداردهای مدیریت کیفیت و مدیریت محیط زیست ، گواهینامه منطقه را تا یک سال دیگر تمدید کردند.
تمدید گواهینامه سیستم ISO 14001 مدیریت محیط زیست شهرداری منطقه 2
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه2، علی اصغر طاهری  با اعلام این خبرگفت:در این ممیزی که با بازدید تیم ممیزی از معاونت ها ، نواحی و ستاد بحران  انجام شد؛ ممیزان با در نظر گرفتن شواهد و بررسی مستندات به تعیین میزان مطابقت وضعیت موجود با معیارهای استاندارد مذکور پرداختند.
 
طاهری افزود: بحث مدیریت محیط زیست در منطقه به صورت جدی پی گیری و تاکید می شود و همکاران ما جدا از وظیفه ذاتی خود که از جنس خدماتی است بر الزامات زیست محیطی نیز توجه دارند.
وی اافزود:  بنا بر اعلام ممیزان مبنی بر بهبود مستمر سیستم در منطقه و معرفی نقاط قوت موجود ،منطقه2  برای شانزدهمین  سال متوالی  بدون هیچ عدم انطباقی موفق به تمدید گواهینامه بین‌المللی سیستم ISO ۱۴۰۰۱ شد.
سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 با بیان اینکه  هدف ما در برنامه‌‌های زیست‌محیطی منطقه، بالابردن کیفیت زندگی مردم است گفت: مدیریت منطقه تلاش دارد تا در بحث الزامات زیست محیطی  صرفاً به گرفتن گواهینامه بسنده نکند، و بر این باور است  که موضوع نگهداشت و مراقبت از آن نیز از اهمیتی هم‌تراز و بلکه بیشتر از استقرار آن برخوردار است .
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب