امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4660 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۸:۳۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حضور بانک مسکن در جشنواره بین المللی بسم الله و اسماءالحسنی

بانک مسکن باهدف حمایت از اعتلای فرهنگ معنوی و تلاش های خلاقانه هنر مندان در عرصه هنرهای معنوی و همچنین کمک به کودکان مبتلا به بیماری سرطان در یازدهمین جشنواره بین المللی بسم الله و اسماءالحسنی حضور یافت .
حضور بانک مسکن در جشنواره بین المللی بسم الله و اسماءالحسنی

 

به گزارش خبر ایران ، در مراسم افتتاحیه یازدهمین جشنواره بسم‌الله به همراه سومین اکسپو قرآنی ایران با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولین عصر روز جمعه در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار شد؛ بانک مسکن به عنوان حامی این جشنواره حضور یافت و اقدام به خرید سه تابلو به منظور کمک به کودکان مبتلا به بیماری سرطان نمود.شایان ذکر است این جشنواره با هدف گردآوری گنجینه ای عظیم از آثار هنرمندان داخلی و خارجی در بخش های لوگو تایپ و پوستر با موضوعات آیه بسم الله ، اسماء الحسنی و اسماء متبرکه ، ادعیه ، مناجات کوتاه و رمضان در سطح اساتید صاحب نام خوشنویسی و هنرمندان جوان برگزار شد . در این مراسم سیدمحمد حسینی وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابراز خرسندی از افتتاح یازدهمین دوره این رویداد خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این رویداد شاهد حضور هنرمندانی از ایران و سایر کشورهای دیگر هستیم؛ امیدوارم هرچه بیشتر به فعالیت‌های قرآنی در عرصه‌های هنری بیشتر توجه شود. وی اضافه کرد: مسوولان و دست‌اندرکاران باید کمک کنند تا بتوانیم هرچه بیشتر فعالیت‌های قرآنی را در کشور گسترش دهیم؛ از جمله این فعالیت جشنواره هنری بسم‌الله است که خوشبختانه در این دوره شاهد برگزاری یازدهمین دوره آن هستیم. در بخش دیگری از این مراسم محمدرضا کمره‌ای، دبیرکل جشنواره «بسم‌الله» با اشاره به حضور هنرمندانی از سراسر ایران در این جشنواره اظهار کرد: خوشبختانه شاهد حضور پرشور هنرمندان از ایران و ۷ کشور دیگر در این رویداد هستیم. گفتنی است در این جشنواره آثاری از هنرمندان و اساتید صاحب‌نامی چون ابوالقاسم عتیقه‌چی، غلامحسین امیرخانی، یدالله کابلی و ... به روی دیوار رفته است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب