امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46721 تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

صدرالدین علیپور اعلام کرد؛

ضدعفونی هزار مسجد پایتخت توسط نیروهای سازمان پسماند/شست و شوی بقاع متبرکه در روزهای آینده

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت : با توجه به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا برای کاهش محدودیت های مربوط به حضور شهروندان در مساجد و برگزاری نماز عید فطر در این اماکن، سازمان مدیریت پسماند به منظور حفظ سلامت شهروندان هزار مسجد پایتخت را شست و شو و ضدعفونی کرد.
ضدعفونی هزار مسجد پایتخت توسط نیروهای سازمان پسماند/شست و شوی بقاع متبرکه در روزهای آینده
صدرالدین علیپور، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اظهارداشت :  با توجه به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا برای کاهش محدودیت های مربوط به حضور شهروندان در مساجد و برگزاری نماز عید فطر در این اماکن، سازمان مدیریت پسماند به منظور حفظ سلامت شهروندان هزار مسجد پایتخت را شست و شو و ضدعفونی کرد. 
وی ادامه داد: این اقدام با حضور ۶۰۰ نیروی سازمان، ۳۰۰ دستگاه واترجت، تانکر و جدول شوی و ۴۰۰ هزار لیتر محلول‌ضدعفونی کننده انجام شد. 
علیپور افزود : از آن جا که در ر‌وزهای آینده برخی از بقاع متبرکه بازگشایی خواهند شد، پیش بینی شده تا این اماکن به منظور حضور ایمن شهروندان توسط نیروهای سازمان پسماند ضدعفونی شوند.
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب