امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46755 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در راستای كسب رتبه نخست بانك صنعت و معدن در پرداخت تسهيلات رونق توليد؛

تقدير استاندار استان تهران از شعبه مستقل توسعه ملی بانک صنعت و معدن

انوشيروان محسني بندپی استاندار استان تهران در پيامی از تلاش های فرزين سمائی رییس شعبه توسعه ملی و ديگر كاركنان این شعبه بانك صنعت و معدن از عملكرد مطلوب آنان در خصوص اقدامات انجام شده در تأمين مالی واحدهای صنعتی تقدير كرد.
تقدير استاندار استان تهران از شعبه مستقل توسعه ملی بانک صنعت و معدن
به گزارش خبرایران از  پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، در بخشي از اين پيام آمده است: توسعه و پيشرفت ايران اسلامي و استان عزيزمان تهران، همواره مرهون تلاش و كوشش بي دريغ مسؤلان و دست اندركاران خدوم و متعهد اين مرز و بوم مي باشد.
بي شك اقدامات شايسته آن بانك در اجراي اهداف و برنامه هاي اقتصاد مقاومتي تأثير قابل توجهي در توسعه اقتصادي كه از سياست هاي اصلي دولت تدبير و اميد مي باشد، داشته است.
كسب رتبه اول استاني در پرداخت تسهيلات رونق توليد كه منتج به افزايش توليد و اشتغال و حمايت هاي مالي همه جانبه از توليدكنندگان استان گرديده نقش بسزايي در اجراي طرح هاي توليدي داشته است.
گفتني است، تسیهلات رونق تولید از سوي دولت براي پروژه های داراي اولويت و هم راستا با اقتصاد مقاومتی مطرح شده که برای تکمیل طرح های نیمه تمام بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی و همچنین واحد های تولیدی فعال جهت تامین سرمایه درگردش آنها در نظر گرفته شده است و متولی این تسهیلات، سازمان صنعت معدن و تجارت استان‌ها با عاملیت تعدادي از بانکهاي كشور است؛ اشتغال اين طرح ها می بایست کمتر از ۱۰۰ نفر باشد و حداکثر مبلغ تسهیلات ۲۰ میلیارد ریال می باشد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب