امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46757 تاریخ انتشار: سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۶:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حضور پررنگ «چادرملو» در ارتقاء فعالیتهای فرهنگی و مسئولیت‎های اجتماعی

خبرایران : تقی‌زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در بازدید از مجتمع فرهنگی ورزشی حاج قاسم سلیمانی بر تسریع روند ساخت این مجموعه و بهره برداری نهایی آن تاکید کرد.
حضور پررنگ «چادرملو» در ارتقاء فعالیتهای فرهنگی و مسئولیت‎های اجتماعی
به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شرکت چادرملو،  انجام مسئولیت های اجتماعی از جمله اقداماتی است که شرکتهای فعال در حوزه های اقتصادی، صنعتی،‌ معدنی در سالیان اخیر به طور جدی به آن پرداخته اند.
بر اساس این گزارش. تقی زاده ، مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو نیز ضمن تبریک فرا رسید عید سعید فطر، و آرزوی توفیق بر طاعت و بندگی حق تعالی برای عموم مسلمین در بازدید از مجموعه  فرهنگی ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی ( صنایع فولاد اردکان ) ابراز امیدواری کرد این پروژه هر چه سریعتر نهایی شود.
تقی زاده در این بازدید ابراز امیدواری کرد روند ساخت این مجموع سرعت بیشتری یافته و مورد بهره برداری نهایی قرار گیرد.
این گزارش همچنین حاکی است ؛ مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی صنایع فولاد چادرملو که با  مشارکت شرکت های آهن و فولاد غدیر ایرانیان و ارفع سال گذشته کلنگ زنی شده و  با هدف توسعه فراگیر و تقویت زیر ساخت‌های فرهنگی و اجتماعی در کنار توسعه فعالیت‌های صنعتی در شهرستان اردکان در حال ساخت است.
لازم به ذکر است؛ این مجتمع در زمینی به وسعت 43 هکتار و با زیر بنای 30 هزار متر مربع ساخته می‌شود و در طرح آن ساخت سالن چند منظوره ورزشی با گنجایش شش هزار نفر، استخر سرپوشیده  با امکانات جانبی ، سالن آمفی تاتر با ظرفیت یک هزار نفر، سالن های پذیرایی با گنجایش بیش از یک هزار نفر و محوطه سازی و فضاهای تفریحی پیش‌بینی شده است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب