امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46817 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

احمد واعظی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

هتل کاظمین با 26 اتاق، رستوران مجزا، کافی‌شاپ، لاندری و پارکینگ آماده خدمت‌رسانی به زوار حضرت معصومه (س) می‌باشد/ متاسفانه در ایام شیوع کرونا گردشگری به صفررسیده بود / با وجود نداشتن مسافردردوران کرونا مجبور به دادن مالیات و عوارض بودیم

خبرایران : مدیرهتل کاظمین قم گفت : هتل کاظمین درقم تاسیس وامروز دارای 26 اتاق، رستوران مجزا، کافی‌شاپ، لاندری و پارکینگ با بهترین شرایط هتلی و نظافت، آماده خدمت‌رسانی به زوار حضرت معصومه (س) می‌باشد.
هتل کاظمین با 26 اتاق، رستوران مجزا، کافی‌شاپ، لاندری و پارکینگ آماده خدمت‌رسانی به زوار حضرت معصومه (س) می‌باشد/ متاسفانه در ایام شیوع کرونا گردشگری به صفررسیده بود / با وجود نداشتن مسافردردوران کرونا مجبور به دادن مالیات و عوارض بودیم

احمد واعظی مدیریت هتل کاظمین قم درگفتگو با خبرایران اظهارداشت :هتل کاظمین  درسال 1397 با مساحت 230 متر درقم تاسیس وامروز دارای 26 اتاق، رستوران مجزا، کافی‌شاپ، لاندری و پارکینگ با بهترین شرایط هتلی و نظافت، آماده خدمت‌رسانی به زوار حضرت معصومه (س) می‌باشد.

وی افزود: هتل کاظمین از لحاظ موقعیت جغرافیایی، در ضلع جنوبی حرم مطهر (خیابان اراک) واقع شده و به فاصله یک ربع پیاده‌روی از این مکان مقدس می‌باشد.همچنین، خیابان هتل ماشین‌رو بوده و یک پارکینگ مجهز روبروی آن قرار دارد.

واعظی ادامه داد: عید نوروز، فصل تابستان، اعیاد مذهبی، شهادت ائمه اطهار و خصوصاً ولادت و شهادت حضرت معصومه (س) از شلوغ‌ترین ایام قم و هتل کاظمین می‌باشد.

وی ابرازداشت: با توجه به اینکه قم شاهراه مواصلاتی بین شهرهای کشور و به قولی جاده ابریشم ایران است است، ولی متاسفانه توجهی به آن نشده و اقدامات کارشناسی مناسبی در این خصوص صورت نگرفته و به لحاظ گردشگری معنوی در مقایسه با آستان قدس رضوی مورد غفلت قرار گرفته است.

مدیریت هتل کاظمین تصریح کرد: اگر خانواده‌ای درحال عبوراز قم به قصد سفر به شهری دیگر باشند، تنها برای زیارت در این شهر اقامت می‌کنند، در حالیکه از اماکن دیدنی آن اطلاعی ندارد! بلکه می‌بایست اماکن تفریحی و خوش آب و هوای قم توسط وزارت گردشگری معرفی و اطلاع‌رسانی شود.

وی در خصوص همه‌گیری کرونا خاطرنشان کرد: متاسفانه در ایام شیوع کرونا گردشگری به صفر رسیده بود و هیچ مسافری نداشتیم، ولی با این حال مجبور به دادن مالیات و عوارض بودیم.همچنین، به جرات می‌توان گفت با وجود تمامی مشکلات و محدودیت‌ها، امکانات این هتل از بسیاری از هتل‌های قدیمی و بزرگ قم بیشتر و مهیاتر است.

واعظی در پایان خود گفت: ما با آغوش باز از تمامی زوار و مسافران؛ خصوصا عروس و دامادها استقبال کرده و تمام توان خود را جهت رفاه و آسایش مهمانان بکار می‌بندیم.

آدرس : قم، خیابان اراک، نرسیده به میدان مطهری کوچه 1 (کوچه سازمان آب)

شماره تلفن :

 

فاصله تا حرم حضرت فاطمه معصومه (س) 52 دقیقه پیاده روی (3.8 کیلومتر)
فاصله تا بیمارستان کودکان حضرت معصومه 65 دقیقه پیاده روی (4.9 کیلومتر)
فاصله تا کوه خضر نبی 12 دقیقه با ماشین (10.7 کیلومتر)
فاصله تا ترمینال مسافربری 8 دقیقه با ماشین (6.5 کیلومتر)
فاصله تا مسجد جمکران 12 دقیقه با ماشین (10.6 کیلومتر)
فاصله تا مجتمع رفاهی زیتون 25 دقیقه با ماشین (29.2 کیلومتر)
فاصله تا ایستگاه راه آهن 13 دقیقه پیاده روی (1.2 کیلومتر)
فاصله تا مجتمع توریستی مهتاب 22 دقیقه با ماشین (26.6 کیلومتر)
فاصله تا دریاچه نمک 146 دقیقه با ماشین (131.8 کیلومتر)
فاصله تا بیت تاریخی امام خمینی ره 39 دقیقه پیاده روی (3.2 کیلومتر)

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب