امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46911 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آغاز دوباره فعالیت های ورزشی در 5 مجموعه جنوب شهر

خبرایران : معاون اجتماعی وفرهنگی منطقه 19 از سرگیری فعالیت های ورزشی در 5 مجموعه این منطقه خبر داد.
آغاز دوباره فعالیت های ورزشی در 5 مجموعه جنوب شهر
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، محسن فریدی با اشاره به تعطیلی اماکن ورزشی از ابتدای اسفند سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: براساس دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و اعلام سازمان ورزش شهرداری تهران، فعالیت های ورزشی در مجموعه های امام علی (ع) و الزهرا (س) در نعمت آباد، سرداران شهید و الزهرا (س) در دولتخواه، شهدای رسالت در پارک افرا، الزهرا (س) 18 در خیابان ماهان و الزهرا (26) در خیابان بخشنده از سر گرفته شد. 
او تأکید کرد: ورزش در این اماکن مستلزم رعایت پروتکل های بهداشتی و نیز تمهیداتی از جمله ایجاد زیرساخت های لازم، حفظ فاصله اجتماعی و برگزاری رشته های ورزشی مجاز در آیین نامه ابلاغی است.
این مسئول خاطرنشان کرد: ایروبیک، پیلاتس، تی آر ایکس، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، بدمینتون، دارت، بدنسازی، رشته های توپی و ... از جمله رشته های مجاز به ثبت نام و فعالیت در این مجموعه های ورزشی هستند.
به گفته فریدی آغاز فعالیت ایستگاه های ورزش شهروندی نیز در  بخش های ورزش عمومی، تخصصی، اقشار،  دوشنبه های ورزشی و جاگینگ با رعایت پروتکل های وزارت بهداشت و تبعیت از دستور العمل های وزارت ورزش و جوانان و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به صورت صبحگاهی و عصرگاهی از روز شنبه 17 خرداد آغاز شده است.
 براساس این گزارش تا زمان بازگشایی دوباره مجموعه های ورزشی، تمامی فعالیت های ورزشی در بستر فضای مجازی به صورت انفرادی و با عناوین ورزش درخانه، خانه فعال و مسابقات چالش ورزشی انجام شده است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب