امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46969 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نقاط بی دفاع شهری در جنوب پایتخت امن می شوند

خبرایران : معاون فرهنگي و اجتماعي منطقه ١٩ از شناسايي، بروز رساني و بهسازي نقاط بی دفاع شهری در سال جاری به منظور پیشگیری از وقوع آسیب های اجتماعی خبر داد.
نقاط بی دفاع شهری در جنوب پایتخت امن می شوند
به گزارش خبرایران از  روابط عمومی شهرداری منطقه 19، محسن فریدی با اعلام این خبر گفت: نقاط بی دفاع شهری به عنوان یک کلونی برای وقوع آسیب های اجتماعی محسوب شده و امنیت شهروندان را دچار مخاطره می کنند. 
او بیان کرد: درهمین راستا طرح شناسایی، بروزرسانی و بهسازی نقاط بی دفاع شهری در این منطقه  به منظوراجرای اقدامات مورد نیاز برای بهسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی انجام می شود. 
به گفته فریدی نقاط بی دفاع شهری شامل نقاط ناامن در پارک ها، خیابان ها، کوچه ها، زیر پل ها، املاک نیمه ساخته رها شده و زمین های بایر هستند. 
به منظور بهسازی این نقاط با مشارکت معاونت های اجرایی، اقداماتی از جمله فنس کشی، تأمین روشنایی و ابلاغ اخطاریه به مالکان ساختمان های نیمه کاره رها شده صورت می گیرد. 
این مسئول با بیان اینکه در سال های گذشته نیز ضمن شناسایی نقاط بی دفاع شهری اقدامات فوریتی مختلفی برای بهسازی آن ها انجام شده است افزود: بخشی از این نقاط از طریق مشارکت شهروندان و تماس با سامانه های 137 و 1888 شهرداری شناسایی شده اند. 
فریدی خاطرنشان کرد: طی سال های اخیر بیش از 50 نقطه بی دفاع شهری در محدوده این منطقه شناسایی و بهسازی شده است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب