امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46970 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اجرای پیش فروش محصولات ایران خودروبا هدف عدالت در توزیع و واقعی کردن تقاضا

طرح پیش فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو درراستای سیاست های وزارت صمت و با هدف عدالت در توزیع و واقعی کردن تقاضا در بازاراجراشده است
اجرای پیش فروش محصولات ایران خودروبا هدف عدالت در توزیع و واقعی کردن تقاضا
به گزارش خبرایران از ایکوپرس – بابک رحمانی معاون بازار یابی و فروش ایران خودرو در حاشیه مراسم قرعه کشی پیش فروش محصولات گفت : دراین طرح پیش فروش ، برای اولین بار محصول جدید ایران خودرو به نام رانا پلاس عرضه شد که مورد استقبال متقاضیان قرارگرفت .
وی افزود : درطرح پیش فروش محصولات یک ساله ایران خودرو ، بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر ثبت نام کرده اندکه بعد از راستی آزمایی، قرعه کشی 45 هزار دستگاه از محصولات تولیدی این خودرو سازدرروز شنبه 24 خرداد ماه صورت گرفت.   
رحمانی ،  به زمان تحویل این خودروها اشاره کرد و افزود: در این طرح، خودرو ها در بازه 4 ماه تا 12ماهه  و براساس اولویت  قرعه کشی به مشتریان تحویل داده خواهد شد.
وی  تصریح کرد:این اطمینان خاطر را مشتریان عزیز می دهیم که طرح های ایران خودرو در جهت رسیدن خودرو به دست مشتریان واقعی ادامه دارد و با تکمیل ظرفیت فروش و عدم ثبت نام ، نگران نباشند.
معاون بازار یابی و فروش ایران خودرو یاد آورشد: ایران خودرو گام های اساسی درخصوص کنترل بهتر و فروش خودرو به مشتریان را در دست اقدام دارد و این برنامه ها در قالب فروش فوق العاده و پیش فروش مدت دار تا پایان سال تکرار خواهد شد.
رحمانی با اذعان به اینکه استقبال مشتریان از طرح های ایران خودرو قابل توجه بود گفت: تنوع محصول در کنار کیفیت مطلوب محصولات ایران خودرو  سبب شد میزان مشارکت برای خرید افزایش یابد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب