امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46984 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

آزادسازی کامل املاک بزرگراه شهید نجفی رستگار توسط شهرداری منطقه 15

خبرایران: تملک املاک بزرگراه شهید نجفی رستگار در روزهای پایانی خود به سر می برد.
آزادسازی کامل املاک بزرگراه شهید نجفی رستگار توسط شهرداری منطقه  15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ۱۵ از آزادسازی تمامی گاراژ های معارض در بزرگراه شهید نجفی رستگار خبر داد و افزود : در این پروژه ۷ گاراژ نیاز به تملک داشت که با برنامه ریزی موفق به تملک کلیه گاراژها شدیم.

وی یادآور شد: فرآیند تملک 5 گاراژ از مهر ماه ۹۶ با حمایت های مدیریت شهری و تلاش همکارانم انجام شده است که تملک آنها به مساحت ۲۳ هزار و ۴۰۰ متر مربع با اعتبار و نقدینگی به مبلغ ۶۰ میلیارد تومان انجام شد.

 شهردار منطقه خاطر نشان کرد: مساحت کل عرصه تملک و آزادسازی شده این پروژه از مهر ۹۶ تاکنون ۳۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع و مساحت کل اعیان آزادسازی شده ۶۹۰۰ مترمربع است که در مجموع کل معارضین رفع شده ۹۸ معارض بوده که با مبلغ ۱۴۵ میلیارد تومان توافق صورت گرفته است.

او اضافه کرد: تملک املاک این  پروژه از دلایل اصلی عدم اجرای آن در سنوات گذشته بوده که اکنون با توافقات انجام شده با مالکین توسط شهرداری منطقه 15، عرصه مورد نیاز اجرای پروژه به پیمانکار مربوطه تحویل داده شد و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح این بزرگراه باشیم.

برپایه این گزارش؛ عملکرد ترافیکی بزرگراه شهید نجفی رستگار تا حد قابل توجهی به مانند کارکرد یک محور کمربندی است چرا که بهره برداری از این بزرگراه سبب تفکیک ترانزیتی و بزرگراهی از رفت و آمدهای محلی خواهد شد و این در حالیست که بزرگراه شهید رستگار برای میدان بسیج، بزرگراه بسیج، بزرگراه بعثت و بخش شرقی بزرگراه آزادگان نقش یک محور کمکی را ایفا می‌کند و بار ترافیکی این معابر را کاهش می‌دهد و موجب بهبود وضعیت مبادی ورودی شرق و جنوب شرقی تهران می‌شود.

براساس این گزارش، عصر دیروز رستمی معاون امور هماهنگی مناطق شهرداری تهران با حضور در پروژه نجفی رستگار ضمن بازدید از این محور، از زحمات شهرداری منطقه 15 برای تملک معارضین قدردانی کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب