امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۳:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با هدف حمایت ازتولیدکنندگان داخلی و جریان‌سازی تولید ؛

دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان قزوین برگزاری می شود

خبر ایران: دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در استان قزوین، با هدف توسعه فرهنگ‌سازی استفاده از رسانه‌های دیجیتال،حمایت ازتولیدکنندگان داخلی و جریان‌سازی تولید دراستان قزوین برگزار می گردد.
دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان قزوین برگزاری می شود

به گزارش خبر ایران به نقل از روبط عمومی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در استان قزوین با هدف توسعه فرهنگ‌سازی استفاده از رسانه‌های دیجیتال،حمایت ازتولیدکنندگان داخلی و جریان‌سازی تولید دراستان قزوین برگزار می گردد.

درنخستین نشست مطبوعاتی که با حضور رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال با اصحاب رسانه برگزار گردید، وی خواستار مشارکت حداکثری تمامی سازمان ها و نهادهای مرتبط در این حوزه جهت تداوم و برپایی نمایشگاه رسانه های دیجیتال در دیگر استان ها گردید.

 

نجفی سولاری افزود: تلاش شده است بخش‌های مختلف فرهنگسازی دیجیتالی در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شود تا بازدیدکنندگان ضمن بازدید از نمایشگاه با فرهنگ استفاده از فناوری آشنا شوند. 

 

دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال ازتاریخ 25 تا 29 آذر ماه سال جاری درمحل دائمی نمایشگاه‌های استان با حضور تولیدکنندگان برتر کشوری و استانی در حوزه‌ رسانه‌های دیجیتال برگزار خواهد شد.لازم بذکر است ثبت نام نمایشگاه مذکور از تاریخ 13 لغایت 19 آذر ماه 1392 در سایت  login.saramad.ir انجام می پذیرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب