امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47027 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران ؛

پوستر جشنواره و نمایشگاه تخصصی تبلیغات محیطی ایران رونمایی شد

خبرایران : سازمان زیباسازی شهر تهران با هدف رشد و شکوفایی صنعت تبلیغات اولین جشنواره و نمایشگاه تخصصی تبلیغات محیطی ایران را در شهریورماه برگزار می کند.
پوستر جشنواره و نمایشگاه تخصصی تبلیغات محیطی ایران رونمایی شد
 به گزارش خبرایران از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ تبلیغات نقش بسیار مهمی در حمایت از تولید ملی، افزایش کیفیت تولیدات، تغییر نگرش و رویکرد افکار عمومی، ایجاد گفتمان مصرف کالای داخلی، فراهم آوردن بستر افزایش صادرات کالا و خدمات و کاهش و کنترل تأثیر تحریم‏های اقتصادی دارد به همین دلیل با حضور جمعی از مسوولان شهری و کشوری از پوستر جشنواره و نمایشگاه تخصصی تبلیغات محیطی ایران (تما) رونمایی شد. 
 سازمان زیباسازی شهر تهران با هدف رشد و شکوفایی صنعت تبلیغات اولین جشنواره و نمایشگاه تخصصی تبلیغات محیطی ایران را در شهریورماه برگزار می کند.
 با حمایت سازمان زیباسازی شهرداری تهران و دفتر تبلیغات و اطلاع‏ رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نخستین جشنواره و نمایشگاه بین‏ المللی تخصصی تبلیغات محیطی برگزار می شود.
 در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره و نمایشگاه تخصصی تبلیغات محیطی ایران (تما) فرزام معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران، آرزو آقامحمدی مدیرعامل شرکت چهار فصل و برگزار کننده این نمایشگاه، جنانی دبیر کمیته علمی جشنواره، احمد روستا استاد دانشگاه شهید بهشتی، احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران، قره داغی معاون امور موسسات و کانون های تبلیغاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی دیگر از مسوولان شهری و کشوری هم حضور داشتند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب