امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47041 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر ایمانی در دیدار با همکاران استان مازندران مطرح کرد؛

هدف بانک سینا؛ ارائه خدمات مطلوب به هموطنان است

خبرایران: مدیرعامل بانک سینا با سفر به استان مازندران و دیدار با کارکنان شعب این استان، هدف این بانک را ارائه خدمات مطلوب به هموطنان و جلب رضایت این عزیزان عنوان کرد.
هدف بانک سینا؛ ارائه خدمات مطلوب به هموطنان است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک سینا، دکتر ایمانی با بیان آنکه تداوم فعالیت بانک ها بدون وجود مشتریان امکانپذیر نیست، افزود: تمامی اقدامات و تلاش هایی که برای تجهیز، تکمیل و نوسازی در این بانک صورت می گیرد، برای جلب رضایت مشتریان است و البته این یک روی سکه است و روی دیگر آن تعامل، ارتباط و حسن رفتار با مشتریان است که همکاران برای اثرگذاری و نتیجه بخشی فعالیتها و اقدامات، باید آن را بیشتر از پیش سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی ضمن قدردانی از تلاش های همکاران در تحقق اهداف و شاخص های عملکردی، گفت: علیرغم مشکلات و چالشهایی که به واسطه شیوع کرونا، برای کسب و کارهای مختلف کشور ایجاد شد، اما عملکرد بانک سینا در حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده و همراهی با آنها، که با همدلی، اتحاد و یکپارچگی همکاران رقم خورد، قابل تقدیر است و امیدواریم با تداوم این اقدامات، شاهد تقویت روزافزون برند بانک در جامعه و نزد افکار عمومی باشیم.
مدیرعامل بانک سینا در ادامه افزود: یکی از مهمترین برنامه ها و اولویت های فعلی، افزایش سهم بازار بانک در بخشهای مختلف منابع، مصارف، بانکداری الکترونیک و خدمات غیرمشاع است که علیرغم تلاشها، زحمات و اقدامات صورت گرفته، جایگاه شایسته و بایسته بانک محقق نشده است. در همین راستا، برنامه ها و سیاست های متعددی به ویژه در بحث اعطای تسهیلات خرد و قرض الحسنه به شعب ابلاغ شده که با اجرای درست و مطلوب آن می توان به موقعیت های بهتری دست پیدا کرد.
دکتر ایمانی خاطرنشان کرد: از امتیازات دیگر بانک سینا، نرخ پایین نسبت مطالبات معوق به تسهیلات است که این امر، نشان دهنده اعتبارسنجی درست و دقیق وضعیت مشتریان است. با توجه به رویکرد بانک در توسعه سیاست های اعتباری و پرداخت تسهیلات متنوع، تداوم این روند، مورد انتظار است.
وی لزوم پیگیری و وصول مطالبات معوق با توجه به هزینه های بالایی که به بانک تحمیل می کند را یادآور شد و گفت: در کنار این موضوع، تسلط بر خدمات و معرفی کامل آن به مشتریان از جمله موضوعاتی است که می تواند در بهبود عملکردها و ارتقاء جایگاه شعب موثر باشد.
گفتنی است در این سفر که معاونین «شعب و مناطق»، «سرمایه های انسانی» و «مهندسی و پشتیبانی»، مشاور مدیرعامل، مدیر حراست و مدیر منطقه نیز حضور داشتند، شعب بانک سینا در شرق استان مازندران شامل کارگر، امام خمینی(ره) و فرهنگ قائمشهر، بهشهر و نکا، شعب ساری شامل 18 دی، فرهنگ، امیر مازندرانی، بلوار طالقانی و ساختمان فعلی و نیز محل جدید و در حال احداث ساختمان مدیریت منطقه مورد بازدید قرار گرفت. در این دیدارها، همکاران مشکلات و نقطه نظرات خود را برای بهبود فعالیت ها با مدیرعامل بانک و هیات همراه، مطرح کردند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب