امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47065 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سه شنبه بدون خودرو و رکاب زنی مدیران شهری منطقه21؛

محله فرهنگیان-آزادی مورد بازدید میدانی دقیق قرار گرفت

خبرایران: همزمان با صبح روز سه شنبه مورخ بیست و هفتم خرداد ماه؛ مشاور عالی شهردار منطقه21 با همراهی جمعی از معاونین و مدیران ارشد شهری، شهردار ناحیه دو و همچنین مدیر و دبیر شورایاری "محله فرهنگیان-آزادی"، با هدف بررسی وضعیت نگهداشت شهر از این محله بازدید میدانی کردند.
محله فرهنگیان-آزادی مورد بازدید میدانی دقیق قرار گرفت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه21، همزمان با "سه شنبه بدون خودرو" و در راستای ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه، مدیران شهری منطقه21 با هدف بازدید از محله فرهنگیان-آزادی، همگی پا به رکاب شدند تا مشکلات و خواسته های شهروندان ساکن در این محله به بهترین شکل ممکن و در کوتاه ترین زمان رفع شود.

ناصحی مشاور عالی شهردار منطقه21 در این بازدید میدانی گفت: نگهداشت شهر به عنوان یکی از مهم ترین وظایف ذاتی شهرداری تهران مطرح است و شهروندان تنها از طریق این مهم که به نوعی پیشانی و معرف اصلی ماهیت خدمات شهری است می توانند رضایت خاطر داشته باشند.

لازم به ذکر است؛ بازدیدهای میدانی از سطح محله های سیزده گانه نواحی سه گانه منطقه21 به صورت هفتگی و مستمر درحال انجام است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب