امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4709 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

فیلم های تعطیلات آخر هفته و مصادف با شهادت امام علی (ع)؛

تلویزیون 38 فیلـم سینمایی و تلویزیونی روی آنتن می فرستد

شبکه های مختلف سیما فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن های مختلفی را با مصادف با شهادت امام علی (ع)به روی آنتن خود می فرستند.
تلویزیون 38 فیلـم سینمایی و تلویزیونی روی آنتن می فرستد

 به گزارش خبرایران به نقل از  روابط عمومی سیما، فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن « هم دلشدگان »، « فرشتگان قصاب »، « نورا» ،« بچه های خانواده من » ،« شیر سفید » ،« مریم مقدس » ، « در همین نزدیکی »، « درست شبیه پدرم »، « لالایی برای بیداری» ، « ملاقات در جاده » ،« تا افطار چیزی نمانده » ،« در همین نزدیکی »، « روزی که می آید »، « تاکسی جهنمی  » ، « رسم عاشقی  »، « مومو » ،« خاطره گمشده  » ، « همپای آب »، « چشمان اسماعیل » ، « اولین تکیه گاه »، « داستان دوست  » ، « فرمانروایان مقدس ( سموئیل نبی) »، « نذر ناب  » و « فرمانروایان مقدس (طالوت) » پنج شنبه ، جمعه و شنبه 26 ، 27 و 28 تیر ماه از شبکه های سیما روی آنتن می رود.

*************************************

شبکه یک سیما

فیلم تلویزیونی « هم دلشدگان » به کارگردانی علیرضا اتفاقیان ، جمعه 27 تیر ماه ساعت 14:50 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

این فیلم داستان ثنا و سما دو خواهر هست که در تضاد اخلاقی و رفتاری به سر می برند. شب خواستگاری ثنا یکی از شاگردان (عطیه) دستگیر شده به دلیل مبلغ زیاد سفته که به صاحب شرکتی که با سما در آن کار می کنند، ثنا پیگیر موضوع می شود و به این نتیجه می رسد که صاحب شرکت (رامی) هدفی غیر از سود جویی از عطیه و سما ندارد. ثنا با درایت و همکاری خانواده و شریک سابق رامین (پژمان) و  نیروی انتظامی رامین را دستگیر و موجب زندگی بهتر خواهر و دوستان خود می شود.

امید زندگانی، بهزاد رحیم خانی، هما خاک پاش، آزاده مهدی زاده و نازآفرین کاظمی در فیلم تلویزیونی « همدل شدگان » ایفای نقش کرده اند.

  *************************************

فیلم تلویزیونی « فرشتگان قصاب » به کارگردانی سهیل سلیمی ، شنبه 28 تیر ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می شود .

در خلاصه داستان این فیلم با بازی دارین حمزه، ستاره پسیانی و محمدرضا غفاری آمده است : فرهاد و گیسو زن و شوهر افغانی که منتظر تولد فرزند خود هستند در مخمصه ایی گرفتار می شوند. گیسو معلم مدرسه است و فرهاد در کمپ سازمان ملل که در افغانستان مستقر است به عنوان مترجم مشغول کار است. یک گروه صهیونیستی که در کار قاچاق اعضای بدن کودکان در افغانستان فعالند به کمک نیروهای ارتش آمریکا به مدرسه ایی که گیسو در آن درس می دهد حمله کرده و فرهاد تلاش می کند تا گیسو و شاگردانش را از خطر برهاند.

*************************************

شبکه دو سیما

فیلم سینمایی « نورا » به کارگردانی محمود شوليزاده ، پنجشنبه 26 تیر ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی محمد عباسي، معصومه يوسفي، فرهاد آئيش و مائده طهماسبی آمده است : خانواده نورا در بالای کوه زندگی می کنند و امورات خود را از راه ذغال فروشی می گذرانند، نیاز قصد رفتن به روستا را دارد و نورا اصرار دارد که همراه برادرش به روستا برود. در راه برگشت مورا که دوست دارد قطار را ببیند در اثر برخورد با قطار به ته دره سقوط می کند و در اثر این سقوط فلج مي شود و (نياز) برادر بزرگ تر او به رغم مخالفت خانواده به اميد شفا و بهبودي خواهرش قصد دارد او را به امام زاده بالاي كوه ببرد. راه امام زاده سخت و دشوار است، اما نياز با اراده اي شگفت و استوار قصد دارد این کار را انجام دهد. او با فرغون نورا را تا قصمتی از راه می برد و ناگزیر بر می گردد. او سعی می کند با فرغون و سنگ این مسیر را برود تا بتواند دوباره خواهرش را به امام زاده برساند و بالاخره موفق می شود.

*************************************

فیلم سینمایی « بچه های خانواده من » به کارگردانی جو بایر ، پنجشنبه 26 تیر ماه ساعت 14:30 از شبکه دو سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان امده : كاسپار پسر بچه ايست كه در سنين كودكي از خانواده خود جدا شده و براي كار به مزرعه اي فرستاده مي شود. داستان از اين قرار است كه مادر كاسپار، آليس، در اثر سقوط بهمن جان خود را از دست مي دهد. اين در حالي است كه بخش اعظمي از درآمد خانواده را آليس از طريق خياطي تأمين مي كرده است. با مرگ او پدر خانواده نهايت تلاش خود را براي سرپا نگاه داشتن زندگي و خانواده انجام مي دهد، ولي موفق به اين كار نمي شود. در نهايت و عليرغم ميل باطني اش، مجبور مي شود كاسپار را به دلال هايي كه بچه ها را به شهر مي برده و در آنجا به عنوان كارگر مي فروختند بسپارد و در ازاي آن پولي دريافت كند و ...

*************************************

فیلم سینمایی « شیر سفید » به کارگردانی میشل سوان ، جمعه 27 تیر ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.

داستان با بازی جیمی بارتلت و جان کانی از این قرار است که : گله شیرها که ضامن حفظ امنیت زیستی دره هستند، دره را ترک کرده اند و مردم قبیله به علت حمله کفتار ها در قحطی قرار گرفته اند، مردم این قبیله که در قلب آفریقا زندگی می کنند معتقدند، فقط یک شیر سفید می تواند دوباره گله شیرها را به دره آنها باز گرداند. در گله شیرها شیر سفیدی به دنیا می آید که ....

*************************************

فیلم تلویزیونی « مریم مقدس » به کارگردانی شهريار بحراني ، جمعه 27 تیر ماه ساعت 16:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است : شانزده سال قبل از ميلاد مسيح (ع) زماني كه مردم منتظرند تا مسيحاي موعود متولد شود، فرزند عمران دختر مي شود و مادرش نام كودك را مريم انتخاب مي كند و چون قبل از تولد عهد بسته كه او را تا زمان بلوغ به خدمت در معبد مقدس بگمارد، به معبد مي رود، اما تا به حال پاي دختري به معبد باز نشده. حضرت زكريا تلاش مي كند كه با تمامي مخالفت هاي روحانيان يهودي مريم در معبد بماند و كم كم با وجود الهامات به مريم، مردم به سوي او جلب مي شوند. اما بعد از يك اتفاق مريم از معبد رانده مي شود. در همان موقع با خواست خداوندي مريم (س) باردار مي شود و همين موضوع سوء ظن مردم را برمي انگيزد. هرود كه از تولد كودك احساس ناامني مي كند دستور قتل نوزاد را مي دهد، اما نوزاد به دنيا مي آيد و با صحبت كردن در گهواره همه را مبهوت مي كند.

شبنم قلي خاني، پرويز پورحسيني، محمد كاسبي، جعفر دهقان در فیلم تلویزیونی « مريم مقدس (س) » بازی کرده اند.

*************************************

فیلم تلویزیونی « لالایی برای بیداری » به کارگردانی سیروس مقدم ، شنبه 28 تیر ماه ساعت 16:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

این داستان روایتگر زندگی زن و شوهری است زن باردار است و در یک سانحه تصادف دچار مرگ مغزی می شود دختر پزشک معالج این زن که نارسائی قلبی دارد در بیمارستان بستری می شود. پزشکان در صددند تا نوزاد این زن را زنده از شکم او خارج کرده و قلب زن را نیز پیوند بزنند. شوهر این زن متوجه نقشه می شود و تصور می کند که نقشه ای در کار بوده است که همسرش در یک واقعه تصادف حضور یابد و پس از این حادثه قلبش را پیوند بزنند تا اینکه او متوجه اشتباهش می شود. نوزاد متولد شده و مادرش که دچار مرگ مغزی شده است اعضایش را به هفت بیمار اهدا می کند و زندگی جدیدی را شروع می کند.

بیژن امکانیان و چکامه چمن ماه در فیلم تلویزیونی « لالایی برای بیداری » بازی کرده اند.

*************************************

شبکه سه سیما

 فیلم تلویزیونی « ملاقات در جاده » به کارگردانی نعیم بزاز عطایی ، پنجشنبه 26 تیر ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

اين تله فيلم درباره مازیار فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی و مدیرعامل شرکتی است که دچار ورشکستگی مالی شده است.  مهتاب همسر مازیار و فارغ التحصیل رشته مترجمی زبان فرانسه است که هرچند وقت یکبار به کشورهای فرانسوی زبان مسافرت می کند. این زوج جوان که از مرز زمینی عازم فرانسه هستند ، طی یک شب اقامت در هتلی مرزی گذرنامه هایشان را گم می کنند و ....

علی دهکردی ، لیلا زارعی،  امیر آقایی در فیلم تلویزیونی « ملاقات در جاده » بازی کرده اند.

*************************************

فیلم تلویزیونی « تا افطار چیزی نمانده » به کارگردانی حامد حسینی ، پنجشنبه 26 تیر ماه ساعت 23:30 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی عبدالرضا اكبری، فرشید زارعی‌فر، مهران رجبی، سودابه بیضایی، ساناز سماواتی، مهدی صباعی، علی شب‌خیز، مهدی پوركیان، پدرام صنعتی و فرحناز منافی ظاهر آمده است : ساعت كه از 12 گذشت یه روز جدید بود ... یه روزی مثل روزای دیگه ... روز...  روشنی... اما كی می‌دونست امروز می‌تونه مثل روزهای دیگه نباشه ...

*************************************

فیلم تلویزیونی « در همین نزدیکی » به کارگردانی راما قویدل ، جمعه 27 تیر ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است : مهندس محسنیان ، مدیر عامل یک شرکت بزرگ اقتصادی ، که ارتقاء و توسعه شرکتش تنها هدفش است ، ناخواسته مشکلاتی را برای کارمندانش ایجاد می کند تا اینکه یک روز مرگ به سراغ او می آید . محسنییان در کنار آقای مرگ در یک فرصت که از نظر زمانی 24 ساعت به نظر می رسد ولی در حقیقت، یک لحظه است مروری به گذشته خود دارد و... 

پرویز پورحسینی ، پرستو گلستانی ، پیام دهکردی ، رسول نجفیان ، بهناز جعفری ، شاهین انصارین ،بتول ابراهیمی و سمیر وزیریان در فیلم سینمایی « در همین نزدیکی » ایفای نقش کرده اند.

*************************************

فیلم تلویزیونی « روزی که می آید » به کارگردانی کاوه سجادی حسینی ، شنبه 28 تیر ماه ساعت 11 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

داستان فیلم با بازی ستاره اسکندری، بابک حمدیان و شبنم مقدمی ، سه قصه را به موازات يکديگر در مورد نگهبان زندان، زنداني و شخصي که از خانه‌اش دزدي شده روايت مي‌کنند، در اين کار، نگهبان زندان با زنداني ارتباطي دوستانه برقرار کرده و کمک مي‌کند که ماه رمضان به خانه‌اش برود، اما اين آغاز يک زندگي مخاطره‌آميز براي نگهبان است و ...

*************************************

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی « تاکسی جهنمی » به کارگردانی کیبولسکی ، جمعه 27 تیر ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهار سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: مردی جوان در ایالتی از ایالات متحده آمریکا، مسافر کش بوده؛ در تاکسی خود فرهنگ و مشکلات مردم جامعه را عمیقاً لمس می کند. او در حالی که از خیابانی به خیابان دیگر و از کوچه ای به کوچه دیگر در حال گذر است؛ با مسافرانش به گفت‌وگو پرداخته ؛ پی می برد که آنها به مشکلات عمیقی مبتلا هستند. در این میان او با درآمد اندکی که کسب می کند؛ سعی دارد؛ از جان خود مقابل آنها محافظت کرده؛ مایحتاج مادر بیمارش را فراهم آورد.

پاول دیلون و تیم امبل در فیلم سینمایی « تاکسی جهنمی » محصول سال 1997 آمریکا به ایفای نقش پرداختند.

*************************************

فیلم سینمایی « وزنه های بی وزن » به کارگردانی مجید شیخ انصاری ، شنبه 28 تیر ماه ساعت 11 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده : علي كه در كانادا مشغول تحصيل است، روز تولد حضرت علي (ع) به دليل اتفاقاتي كه برايش رخ مي دهد، احساس مي كند بايد وزنه اي را كه مدت ها بر روح خود تحمل كرده، بردارد و از زير فشار آن خلاص شود. در نهايت، اين جوان مقيم كانادا در روز ميلاد مولا علي (ع) به بهره و فيض واقعي نائل مي شود.

وحید رهبانی و پویان طباطبایی در این فیلم محصول سال 1388 در ژانر معناگرا بازی کرده اند.

*************************************

شبکه تهران سیما

قسمت اول فیلم تلویزیونی « رسم عاشقی » به کارگردانی سعید سلطانی ، پنجشنبه 26 تیر ماه ساعت 14:45 از شبکه تهران پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است : سال 1320 مهر ماه است و چند روزی است که رضاخان از مملکت گریخته است هرج و مرج بر همه جا حاکم است و شهر در قبضه نیروهای نظامی خارجی است . ابراهیم خان مرد متمول و صاحب منصبی است که قصد دارد طوبی را به عقد خود درآورد . اما يوسف كه جوان جاهل و لاابالی است فضای هرج و مرج شهر را مناسب اعمال خلاف تشخیص می دهد و همراه با دوستش گاه گاه از مردم اخاذی می کند روزی او با پیرمردی آشنا می شود که همراه دختر جوانش ( طوبي ) به تهران آمده تا نزد ابراهیم خان برود پیرمرد که بیمار است مورد تعرض جلال قرار می گیرد و ...

سروش صحت ، لاله اسکندری و مینا جعفرزاده در فیلم تلویزیونی « رسم عاشقی » ایفای نقش کرده اند.

گفتنی است قسمت دوم این فیلم جمعه 27 تیر ماه ساعت 13:30 و قسمت سوم شنبه 28 تیر ماه ساعت 14:45 از شبکه تهران پخش می شود.

*************************************

فیلم سینمایی « مومو » به کارگردانی آتالی تسدیکن ، جمعه 27 تیر ماه ساعت 9 صبح از شبکه تهران پخش می شود.

داستان فیلم درباره دختربچه وپسربچه ای به نام عایشه و احمد است که با هم خواهر و برادرند و مادرشان را از دست داده اند. پدرشان هم دوباره ازدواج کرده است. آنها با پدر مادرشان زندگی می کنند که او نیز مردی پیر و از کار افتاده است. احمد که بزرگتر از عایشه است به خوبی از او مراقبت می کند و با علاقه فراوان مانند یک مادر با او برخورد می کند. در روستای آنها مرد بقالی است که به بچه ها توجه دارد، اما پدرشان که مرد قمارباز و ضعیفی است کاری با بچه ها ندارد و ...

الیف بلبل، مهمت بلبل و مته دون مظر در فیلم سینمایی «مومو » بازی کرده اند.

*************************************

شبکه شما

فیلم تلویزیونی « خاطره گمشده » به کارگردانی خاطره گمشده ، پنجشنبه 26 تیر ماه ساعت 24 از شبکه شما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است : فرشته فرزند شهیدی است که به تازگی معلم یکی از روستاهای گیلان شده است او در ارتباط با مریم (یکی از شاگردانش) که 8ساله است دچار مشکل می شود و به او سخت می گیرد تا او به درس توجه بیشتری کند.

فرشته از مسائل خانوادگی مریم بی اطلاع است و نمی داند که مریم در فراق و نبودن پدر دچار بحران شده و زمانی متوجه این مسأله می شود ، پدر مریم که جانباز شیمیایی بوده به شهادت می رسد.

فیلم تلویزیونی « خاطره گمشده » به تهیه کنندگی محمد رضا شریفی و مصطفی علمی فر تولید مرکز گیلان است .

*************************************

فیلم تلویزیونی « همپای آب » به کارگردانی حسین قاسمی جامی و تهیه کنندگی مصطفی علمی فرد و محمد رضا شریفی ، جمعه 27 تیر ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود.

فیلم با بازی مجید حاجی زاده، لیلا بلوکات، محمود مقامی و حسن اسدی درباره روستایی است که دچار بحران آب شده و تنها راه آب رسانی به روستا مسیری است که منطقه جنگی محسوب می‌شود و گروه تفحص در آن مشغول کار هستند و مشکلاتی در این راه به وجود می‌آید ...

*************************************

فیلم تلویزیونی « چشمان اسماعیل » به کارگردانی کاظم راست گفتار و تهیه کنندگی علی آشتیانی‌پور ، جمعه 27 تیر ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی علی اوسیوند، لیندا کیانی، آرش مجیدی و بهادر زمانی آمده است : مهندس اسماعیل رسولی که از جانبازان دوران دفاع مقدس می‏باشد و به عنوان ناظر پروژه‏ای در صنعت مس مشغول به کار است در حین بررسی سیستم‏های موجود آب اسید به چشمانش پاشیده می‏شود. دخترش که به عنوان کمک مهندس در پروژه حضور دارد او را به بیمارستان می‏رساند پزشک متخصص او دکتر صادقی با توجه به آسیب قرنیه چشم او در دوران جنگ ادامه فعالیت او را به صلاح نمی‏داند چرا که با توجه به این وضعیت امکان آسیب شدید و جبران‏ناپذیری به چشمانش وجود دارد مهندس فرزین که از همکاران مهندس رسولی می‏باشد و با کنار رفتن او سمت سرپرستی پروژه را بر عهده می‏گیرد سعی می‏کند که دکتر صادقی را مجاب کند فعالیت مهندس رسولی را تایید کند مهندس که از این وضعیت ناراضی است تلاش دارد ...

فیلم تلویزیونی « چشمان اسماعیل » تولید مرکز کرمان می باشد.

*************************************

شبکه آموزش سیما

 فیلم تلویزیونی « اولین تکیه گاه » به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی ، جمعه 27 تیر ماه ساعت 10 صبح از شبکه آموزش سیما پخش می شود .

داستان فیلم با بازی علي سليماني، لاله اسکندري و  مريم کاوياني درباره تصوير درست تلاش هاي يک زن براي نجات فرزند بيمارش است که با اوج و فرودهاي دراماتيک مناسب پرداخته شده بود. او در اين مسير متوسل به حضرت فاطمه زهرا(ع) مي شود و اين توسل با نگاهي متفاوت و ويژه در فيلمنامه ترسيم شده است.

************************************

فیلم تلویزیونی « داستان دوست » به کارگردانی سعید عقیقی ، شنبه 28 تیر ماه ساعت 10 صبح از شبکه آموزش سیما پخش می شود .

داستان فیلم درباره دو برادر است که پس از سال ها دوري همديگر را پيدا مي كنند و مي شناسند؛ اين در حالي است كه برادر بزرگ تر به خاطر مرگ مادر و جدایی از خانواده و ازدواج مجدد پدر، از برادر کوچکتر دلِ خوشی ندارد، اما برادر کوچکتر...

آهو خردمند، مهدی احمدی، لیلا زارع، فرخ نعمتی در فیلم تلویزیونی «داستان دوست » بازی کرده اند.

************************************

شبکه پویا

انیمیشن «فرمانروایان مقدس ( سموئیل نبی) » به کارگردانی ، پنجشنبه 26 تیر ماه ساعت 21 از شبکـه پویا پخش خواهد شد .

*************************************

انیمیشن « نذر ناب » شنبه 28 تیر ماه ساعت 13:30 از شبکه پویا پخش می شود.

*************************************

انیمیشن « فرمانروایان مقدس (طالوت) » شنبه 28 تیر ماه ساعت 21 از شبکه پویا پخش می شود.

*************************************

شبکه نمایش

فیلم های سینمایی و تلویزیونی « تابستان طولانی »، « دل های شکسته » ، « خیلی دور خیلی نزدیک » ، « برهوت » و « پرواز تا خورشید » پنجشنبه 26 تیر ماه ساعت 15،17، 19 ،21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می رود.

*************************************

فیلم های سینمایی و تلویزیونی « لمس یک ستاره»، « بگذار گریه کنم» ، « دیگری»، « براده های خورشید» و « قطار سریع السیر فون رایان » جمعه 27 تیر ماه ساعت 15 ، 17 ، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می شود.

*************************************

فیلم های سینمایی و تلویزیونی « مو مو »، «واکسی » ، « زخم شانه حوا»، « آتش در خرمن» و « بالاترین پیشنهاد» شنبه 28 تیر ماه ساعت 15 ، 17 ، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب