امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47102 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲:۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اطلاعات ساختمان‌های در حال ساخت تهران و حومه

خبرایران: دنیای کسب‌وکار، امروزه بسیار متفاوت‌تر از گذشته پیش می‌رود.
اطلاعات ساختمان‌های در حال ساخت تهران و حومه

به گزارش خبرایران، بنابراعلام پرشین سازه، تعدد و تنوع محصولات، کالاها و خدمات به پیچیدگی و گستردگی فضای رقابتی منجر شده و گزینه‌های متعددی را پیش‌روی مصرف‌کنندگان و مشتریان قرار داده است.

اگر به‌عنوان یکی از شرکت‌های تأمین‌کننده محصولات و خدمات ساختمانی در صنعت ساختمان مشغول به فعالیت هستید، به‌یقین می‌دانید که برای افزایش فروش تجهیزات ساختمانی و مصالح خود و یا تأمین نیروی انسانی، علاوه بر مهارت‌های فروش و بازاریابی باید به داده‌ها و اطلاعات مناسبی دسترسی داشته باشد تا بتوانید در کمترین زمان ممکن و با صرف حداقل انرژی و هزینه به اهداف خود نزدیک‌تر شوید.

بنابراین دسترسی به بانک اطلاعات ساختمان‌های در حال ساخت مانند پرشین سازه، می‌تواند راهگشای خوبی در این زمینه باشد و به شما کمک می‌کند تا بدانید در اطرافتان چه می‌گذرد؟!

بانک اطلاعات ساختمان‌های پرشین سازه

مجموعه پرشین سازه، به‌عنوان نخستین و جامع‌ترین بانک اطلاعات ساختمان‌های در حال ساخت از اردیبهشت سال ۱۳۸۶ باهدف ارائه اطلاعات و خدمات به فعالان صنعت ساختمان، جهت سهولت بازاریابی و افزایش فروش محصولات صنعت ساختمان، فعالیت خود را در سطح تهران و حومه آغاز کرد.

این بانک اطلاعاتی، بنابر سابقه کافی و آشنایی کامل به فرآیند جمع‌آوری و آنالیز اطلاعات، توانسته است در جایگاه نخست بانک‌های اطلاعاتی ساختمانی کشور قرار بگیرد اما همچنان با تلاش و پشتکار فراوان درصدد است تا دایره خدمت‌رسانی خود را بهبود بخشد و امکانات نرم‌افزاری قدرتمند و به‌روز در اختیار کاربران قرار دهد.

تلاش این مجموعه سبب شده است تاکنون اطلاعات ۲۲۵۰۰ پروژه‌ در حال ساخت در شهرهای تهران، کرج، اسلام‌شهر، دماوند و حومه به‌صورت دقیق از مرحله تخریب تا پایان کار با ارائه کلیه جزئیات از جمله آدرس پروژه، نام و شماره تماس کارفرما، تعدد طبقات و واحدها، تصویر پروژه و تابلو، کروکی نقشه و ... در اختیار کاربران قرار ‌گیرد که با رصد مویرگی و آمارگیری مستمر، به‌روزرسانی شده و روزانه حدود ۵۰ مورد پروژه جدید به این تعداد افزوده شود.

اطلاعات جمع‌آوری‌شده توسط پرسنل حرفه‌ای، مجرب، آگاه و دلسوز این مجموعه، بازار هدف بسیاری از شرکت‌های تأمین‌کننده محصولات و خدمات ساختمانی است که قادر است به شکل قابل‌توجهی هزینه‌های مادی و زمانی صاحبان صنایع ساختمان و دیگر صنعت‌های وابسته را کاهش داده و در نهایت به افزایش راندمان مجموعه در کوتاه‌مدت و به‌ویژه در میان‌مدت و بلندمدت منجر شود.

خدمات بانک اطلاعات پرشین سازه

پیشرفت مداوم، همواره سرلوحه فعالیت‌های مجموعه پرشین سازه قرارگرفته است و لذا برای دستیابی سریع‌تر و مطمئن‌تر به این هدف، خدمات متنوع و متعددی را با تکیه‌ بر مفیدترین و جدیدترین روش‌ها، در کنار اطلاعات ساختمانی به مشتریان جدید و قدیمی خود ارائه می‌دهد تا یاری گر آن‌ها در این بازار پرتلاطم باشد:

در صورتی‌ که کاربر جدیدی را به این بانک اطلاعاتی معرفی کرده باشید، ۵ درصد به آن کاربر و ۱۰ درصد مبلغ هر فاکتور را به‌عنوان اعتبار ریالی به‌حساب کاربری شما برگشت می‌دهد تا بتوانید با استفاده از آن اعتبار، پکیج‌های متنوع عرضه‌شده در بخش فروشگاه سایت را خریداری کنید.

آنالیز اطلاعات ساختمان‌های در حال ساخت و استخراج نیازهای خرید هر ساختمان در بازه زمانی حدود یک ماه که منجر به صرفه‌جویی در هزینه‌های مادی و زمانی کاربران و بازدهی به‌مراتب بالاتر اطلاعات می‌شود.

بالاترین میزان حجم مفید قابل‌ ارائه پروژه‌های فعال به تعداد بیش از ۲۱۰۰۰ ساختمان در حال ساخت به تفکیک منطقه و محدوده، به‌صورت مسیربندی شده به همراه تصویر و کروکی ساختمان؛ آماده ارائه در لحظه عقد قرارداد.

همچنین تیم پرشین سازه مفتخر است که خدمات و امکانات رایگانی نیز به مشتریان و فعالان ساخت‌وساز ارائه می‌دهد از جمله:

۸ ساعت آموزش رایگان اصول و مقدمات فروش و بازاریابی در سطوح کارشناسان و مدیران فروش

۸ ساعت آموزش دیجیتال مارکتینگ شامل مدیریت سایت و شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوا، سئو، گوگل ادورز، آمورش برند سازی و... با رویکرد صنعت ساختمان

امکان ثبت تبلیغات رایگان در سایت sazeafzar.com در صفحه اول گوگل

پنل ارسال پیامک با امکان ارسال پیامک‌های تبلیغاتی هدفمند با سرعت ارسال بالا به بازار هدف، ارائه گزارش ارسال، ارسال زمان‌دار، امکان استفاده از بانک شماره همراه بیش از ۲۶ هزار سازنده و انبوه‌ساز و قابلیت برگشت اعتبار پیامک‌های ناموفق، قابلیت ایجاد دفتر تلفن و قابلیت ذخیره متون دلخواه

پنل ثبت مذاکرات که به ثبت شرح مذاکرات با سازندگان، ارائه گزارش کلیه مذاکرات، یادآوری پیامکی و آنلاین و درج تاریخ یادآوری می‌پردازد.

نصب و توزیع گسترده کاتالوگ، لیبل، کارتن پلاست و بنر در محل ساختمان‌های در حال ساخت و در تمام مناطق تهران

ارائه اطلاعات مناقصات ساختمانی و مزایدات ساختمانی سراسر کشور به‌صورت رایگان

خدمات سازه ادز

هدایت کسب‌وکارها به سمت فضای دیجیتال، فرصتی بی‌نظیر، در اختیار مدیران کسب‌وکارها قرار داده است تا از این طریق شناسایی و دسترسی به مخاطبان هدف آسان‌تر شود.

مجموعه پرشین سازه از طریق سازه ادز (بستر بازاریابی برای فعالان صنعت ساختمان)، امکانی فراهم کرده است تا بسیاری از صاحبان کسب‌وکار که با وجود داشتن ایده‌های تجاری جذاب و پرسود، به دلیل نداشتن تخصص در برنامه‌نویسی یا طراحی سایت، نتوانسته‌اند ایده‌های خود را به مرحله اجرا دربیاورند، در فضای دیجیتال محصول و خدمات خود را معرفی کرده و در بازار دیجیتال، کسب‌ و کار خود را رشد و توسعه دهند.

تیم متخصص و با تجربه سازه ادز، با در نظر گرفتن سلایق، ایده‌ها و نیازهای شما، اقدام به طراحی سایت نموده و با ایجاد محتوای مناسب و مرتبط با زمینه‌ی کاری شما، امکان ایجاد ارتباط با مخاطبانتان و انتقال پیام موردنظر به آن‌ها را فراهم می‌سازد تا در این رقابت بهتر و بیشتر دیده شوید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب