امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47113 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رئیس کل بیمه مرکزی؛

طرح جدید درجه بندی شعب بیمه آسیا دارای مولفه های بین المللی است

خبرایران: مراسم تقدیر از شعب برتر بیمه آسیا در طرح جدید درجه بندی شعب، با حضور رییس کل بیمه مرکزی، دبیر کل سندیکای بیمه گران، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و مدیران عامل شرکت های بیمه در زنجان برگزار شد.
طرح جدید درجه بندی شعب بیمه آسیا دارای مولفه های بین المللی است
به گزارش خبرایران از روابط عمومی بیمه آسیا، دکتر سلیمانی، رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در مراسم تقدیر از شعب برتر در طرح جدید درجه بندی شعب بیمه آسیا، با اشاره به شیوه ارزیابی جدید فعالیت شعب بیمه آسیا، آن را از بهترین روش های ارزیابی وضعیت شعب بیمه ای عنوان کرد که از سوی بیمه آسیا و منطبق با استانداردها و مولفه های بین المللی اجرا می شود.

 رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به قدمت ۶۰ ساله و خوشنامی بیمه آسیا ، گفت: مدیریت در شرکت های دانش محور و انسان محور بسیار مهم است و مدیر عامل و هیات مدیره بیمه آسیا  توانسته اند در این مسیر به خوبی حرکت کنند.

دکتر سلیمانی با تصریح این موضوع که مدیر عامل بیمه آسیا در زمره مدیران عامل جوانی است که در تمام بحث های بیمه ای پیگیر است، اظهار داشت، همراهی آقای بادین با بیمه مرکزی برای ما بسیار مهم است و افزایش سرمایه بیمه آسیا حرکت ارزشمندی است که با مدیریت ایشان و هیات مدیره این شرکت انجام خواهد شد.

 دکتر سلیمانی با تصریح نیروی انسانی حرفه ای و خبره شرکت بیمه آسیا بیان داشت: خودشناسی بیمه آسیا در صنعت بیمه کشور زبانزد صنعت بیمه است و بیمه آسیا، به اذعان بیمه گذاران، یکی از بهترین شرکت های بیمه کشور است.

 مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در این مراسم با اشاره به نیروی انسانی و شبکه فروش توانمند بیمه آسیا و با توجه به قدرت مالی این شرکت و وضعیت مطلوب سپرده گذاری ها، بیمه آسیا را از گنجینه های صنعت بیمه توصیف کرد و افزود: طرح جدید درجه بندی شعب با هدف افزایش توان مدیریتی، بهبود فعالیت بیمه گری و ایجاد فضای رقابت سالم و هدفمند اجرا شده است.

 مدیر عامل بیمه آسیا با اشاره به حوادث طبیعی سال1398 و شیوع ویروس کرونا در پایان سال، بیان داشت :مدیران، کارکنان و شبکه بزرگ فروش بیمه آسیا با تلاش شبانه روزی خود، خدمات بسیار مطلوبی به بیمه گذاران ارائه کردند و در مقابل، هیات مدیره بیمه آسیا نیز با تمهیدات و ارائه تسهیلات ویژه به کارکنان و شبکه فروش، به خصوص در زمان شیوع ویروس کرونا، فرایند ارائه خدمات بیمه ای به بیمه گذاران را به بهترین وجه مدیریت کرد.

 مدیر عامل بیمه آسیا افزود: در نخستین ارزیابی شعب بر اساس طرح جدید، که توسط معاونت امور استان ها و شبکه فروش تهیه و ارائه گردید، درجه پنج شعبه بیمه آسیا شامل شعبه قم(با درجه یک شاخص)، شعبه ابهر(با درجه یک B ) و شعب شریعتی تبریز، بلوار زنجان و بلوار فرودگاه مشهد(با درجه ۲ )ارتقا پیدا کرد.

 دکتر کریمی، دبیر کل سندیکای بیمه گران کشور نیز در این مراسم، ضمن تقدیر از عملکرد مدیرعامل بیمه آسیا در تداوم موفقیت های این شرکت بزرگ و تاثیرگذار بیمه ای کشور اظهار داشت: شرکت بیمه آسیا، امروز بهتر از هر زمان دیگری در دوران اوج است، چرا که مدیریت علمی و فنی در آن حاکم شده است.

 دبیر کل سندیکای بیمه گران کشور، ضمن قدردانی از برنامه های مهم و تاثیرگذار مدیریت جدید، بر لزوم تفاهم و همکاری بین شرکت های بیمه ای برای مقابله با هرگونه نرخ شکنی تاکید کرد.

 رییس شعب بیمه آسیا در استان زنجان و دبیر شورای هماهنگی شرکت های بیمه این استان نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از عملکرد بیمه آسیا در استان زنجان پرداخت.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب