امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4712 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

تحمیل بارمالی جدید به تأمین‌اجتماعی حقوق بیمه شدگان را تضییع می کند

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی، تحمیل هرگونه بارمالی جدید به سازمان تأمین‌اجتماعی بدون تأمین منابع آن را موجب تضییع حقوق کارگران و بیمه‌شدگان این سازمان دانست.
تحمیل بارمالی جدید به تأمین‌اجتماعی حقوق بیمه شدگان را تضییع می کند
به گزارش خبرایران و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، علی ربیعی در نشست با اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف در ششمین روز از هفته تأمین‌اجتماعی با عنوان «تأمین‌اجتماعی و کارآمدی نهضت ICT» با اعلام این مطلب، گفت: تأمین‌اجتماعی متعلق به کارگران و بیمه‌شدگان و سرمایه آن حق‌الناس است و هر برنامه‌ریزی و فعالیتی در این سازمان انجام می‌شود مبتنی بر رعایت حقوق کارگرانی است که سال‌ها حق‌بیمه می‌پردازند تا در زمان بازنشستگی مستمری دریافت کنند.

وی با اشاره به عملکرد شوراهای حل اختلاف در حل و فصل مشکلات مردم اظهار داشت: شوراهای حل اختلاف یک نهاد مدنی و مردمی است که موجب رفع معضلات و مسائل قضایی مردم می‌شود.

 ربیعی با بیان اینکه کارکنان شوراهای حل اختلاف اخیراً از بیمه تأمین‌اجتماعی بهره‌مند شده‌اند،گفت: درخصوص احتساب سنوات خدمت کارکنان به سوابق بیمه‌ای آنان باید بارمالی آن لحاظ شود و راهکاری مناسب از سوی دولت و مسئولان بدون تحمیل بارمالی جدید به تأمین‌اجتماعی اندیشیده شود.

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب