امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47203 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۳:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

خرید گاوصندوق با ۵ نکته کلیدی+ معرفی انواع گاوصندوق کاوه

خبرایران: یادم هست که از همان بچگی این جمله را دائما به ما می‌گفتند که «پیشگیری بهتر از درمان است». به نظر من یکی از موقعیت‌هایی که می‌توان در آن از این جمله درس گرفت، زمان نگهداری از کالاهای مهم مثل پول نقد، طلا و... است.
خرید گاوصندوق با ۵ نکته کلیدی+ معرفی انواع گاوصندوق کاوه

به گزارش خبرایران به نقل از گروه صنعتی کاوه، یکی از بهترین راهکارها در جهت این نوع پیشگیری، خرید گاوصندوق است.

در این متن کوتاه، نکات مهمی در مورد خرید گاوصندوق را به شما آموزش می‌دهیم:

آموزش خرید گاوصندوق

به‌عنوان اولین نکته در مورد خرید گاوصندوق، باید این نکته مهم را یادآوری کنم که لطفا سیف باکس‌ها را با گاوصندوق‌ها اشتباه نگیرید. سیف باکس، جعبه‌ای است که تنها مزیت آن در برابر یک جعبه عادی، رمزدار بودنش است.

درحالی‌که گاوصندوق علاوه برداشتن رمزهای متعدد و قابل‌اطمینان، به دلیل کیفیت خاص بدنه، در مقابل انواع فشارها و حملات مقاومت دارد. بنابراین در زمان خرید گاوصندوق به این نکته توجه داشته باشید.

پولتان را دور نریزید!

شاید بهتر از من بدانید که اغلب خریدهای ما انسان‌ها به شکل احساسی است و نه منطقی! این یعنی همیشه در زمان مشاهده ویژگی‌های خاص یک محصول، تصمیم به خرید آن می‌گیریم، حتی بدون اینکه به کاربرد این ویژگی‌ها در زندگی خودمان فکر کنیم!

در صنعت گاوصندوق‌ها، محصولات متفاوتی مثل گاوصندوق نسوز، ضد آب و... وجود دارد. پیشنهاد می‌کنم قبل از اینکه به سراغ یک فروشنده رفته و شیفته ویژگی‌های محصولاتش شوید، به‌طور دقیق نیازتان را مشخص کنید.

اینکه قرار گاوصندوق شما در چه محلی قرار بگیرد، چه حوادثی آن را تهدید کرده و چه نوع ویژگی‌هایی از آن را نیاز دارید.

کیفیت را فدای قیمت نکنید

در حالی‌ که خیلی از مشتریان با دیدن ویژگی‌های خاص یک محصول سریعا قانع به خرید آن با قیمت بالا می‌شوند، در مقابل خیلی دیگر هم به دلیل عدم وجود بودجه مناسب تصمیم به خرید محصولات بی‌کیفیت می‌گیرند.

در مورد این موضوع باید این نکته مهم را یادآوری کنم که: فراموش نکنید هدف شما از خرید گاوصندوق چیست! بار دیگر مرور کنید و مطمئن شوید که هدفتان خرید یک صندوق امن است نه صرفا یک کمد نگهداری وسایل.

گارانتی را فراموش نکنید

گاها ظاهر بزرگ و قدرتمند گاوصندوق‌ها باعث فریب خوردن بعضی از مشتریان می‌شود و آنها تصور می‌کنند که چنین محصولاتی اصلا خراب نمی‌شوند که نیاز به گارانتی داشته باشند.

دقت کنید که بخش‌هایی از گاوصندوق مثل قفل از قطعات به‌شدت ریز و حساسی ساخته‌ شده‌اند که در صورت استفاده از مواد اولیه بی‌کیفیت در آن، احتمال خراب شدنشان بالاست. بنابراین در زمان خرید گاوصندوق در مورد مدت‌زمان گارانتی سخت‌گیر باشید.

نسبت حجم داخلی گاوصندوق بی‌تفاوت نباشید

گاوصندوق برخلاف خیلی از محصولات دیگر، کالایی نیست که بتوان آن را با مشاهده زوایای بیرونی‌اش قضاوت کرد. هدف اصلی از خرید گاوصندوق، نگهداری کالاهای با ارزش است. بنابراین حتماً قبل از خرید آن، به‌خوبی حجم و اندازه داخلی آن را بررسی کرده و اندازه کالاهایی که قرار است در آن قرار بگیرند را مدنظر قرار دهید.

خرید گاوصندوق

خب، در ادامه می‌خواهم انواع گاوصندوق‌ها را به شما معرفی کنم. علاوه بر این قصد دارم مجموعه‌ای را به شما معرفی کنم که در زمینه تولید و فروش گاوصندوق اعتبار زیادی دارد:

حدودا ۹۹ سال پیش بود که صنایع کاوه پایه‌گذاری شدند. این صنایع که فعالیت اولیه آنها تولید محصولات اداری بود، در سال ۱۳۰۰ شمسی راه‌اندازی شد و بعد از چند سال فعالیت موفق، شروع به تولید محصولات ایمنی و حفاظتی کرد.

کاوه به‌عنوان اولین سازنده صندوق نسوز در خاورمیانه فعالیت خودش را گسترش داد. در ادامه متن قصد دارم محصولات گسترده و با کیفیت این مجموعه معتبر را به شما معرفی کنم:

۱_ صندوق سبک

اگر قصد دارید پول‌ها، لوازم گرانبها، جواهرات و... خودتان را بدون نگرانی در خانه نگه‌داری کنید، گاوصندوق سبک کاوه انتخاب خوبی است. این نوع گاوصندوق در ۵ مدل:

● کلاسیک،

● سدید،

● زاگرس،

● شحنه،

● البرز،

● و سایروس،

ارائه می‌شوند. گاوصندوق‌های سبک کاوه اغلب در منازل و همین‌طور فروشگاه‌های تجاری کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۲_ گاوصندوق دیجیتال

اگر تا به‌ حال وارد بخش صندوق امانات بانک‌های بزرگ‌شده باشید، احتمالا گاوصندوق دیجیتال یا مکانیکی کاوه را مشاهده کرده‌اید. این نوع محصول بیشتر برای سازمان‌ها و ادارات دولتی استفاده دارند و البته محبوبِ بانک‌هایی هستند که می‌خواهند به‌عنوان خدمات ارزش‌افزوده، به مشتریان خودشان امکان نگاه‌داری از جواهرات و... با ارزش خودشان را بدهند.

گاوصندوق دیجیتال به کمک دو کلید که یکی در اختیار مشتری و دیگری در اختیار متصدی بانک قرار گرفته، باز می‌شوند. قفل‌های استفاده‌ شده در این محصولات هم به‌شدت محکم و پرقدرت هستند.

۳_ گاوصندوق هتلی

گاوصندوق‌های هتلی که با نام‌های دیگری مثل گاوصندوق دیواری هم شناخته می‌شوند، از دیگر محصولات پرفروش صنایع کاوه هستند. این محصولات شیک بیشتر از طرف هتل‌ها خریداری می‌شوند و به همین دلیل نام آنها را گاو صندوق هتلی گذاشته‌اند. این نوع گاوصندوق هم مدل‌های مختلفی دارند که اغلب تفاوت آنها در اندازه و میزان حجمشان است.

۴_ گاوصندوق دیواری

یک نوع گاوصندوق دیواری، همان صندوق‌های هتلی هستند (مورد قبلی) و نوع دیگر آن با نام لاکر شناخته می‌شود. این نوع گاوصندوق، هم قابلیت نصب روی زمین را داشته و هم نصب بر دیوار. البته این نوع محصول با نام دیگری به اسم صندوق تک لایه هم شناخته می‌شود که به دلیل مواد اولیه به‌کاررفته در ساخت آن است.

کلام آخر

علاوه بر انواع گاوصندوق‌های گفته‌شده در بالا، گروه کاوه با توجه به گسترده بودن کارِشان، در زمینه تولید و فروش محصولات جانبی صندوق‌ها هم فعالیت می‌کنند.

در نهایت اگر قصد خرید یا مشاهده بیشتر محصولات کاوه را دارید، پیشنهاد می‌کنم به وب سایت آنها به آدرس kavehsafebox سر بزنید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب