امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47205 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۳:۴۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

واچ آنلاین فروشگاه اینترنتی صدها مدل از ساعت‌های مچی کاسیو و کلکسیون‌های مختلف آن

خبرایران : کاسیو یکی از بزرگترین و مورد اعتمادترین شرکت‌های الکترونیکی در دنیاست. برندی که در گذر زمان، توانست با طراحی‌های هیجان‌انگیز و تکنولوژی به روز، خود را گسترش دهد و به برندی ماندگار تبدیل شود.
واچ آنلاین فروشگاه اینترنتی صدها مدل از ساعت‌های مچی کاسیو و کلکسیون‌های مختلف آن

به گزارش خبرایران از واچ آنلاین، شرکت کامپیوتری کاسیو، در سال ۱۹۴۶ در توکیو توسط یک مهندس ژاپنی به نام تادائو کاشیو تاسیس شد.

تاریخچه کاسیو؛ ویژگی‌های منحصر به فرد چهار برادر، متحد در یک برند

اولین محصول موفق این شرکت یک انگشتر با نگینی به شکل چوب سیگار بود و به افراد اجازه می‌داد که با دست آزاد سیگار بکشند.

در ۱۹۴۹، تادائو به همراه برادرانش توشیو، کازو و یوکیو از سود حاصله از فروش موفق انگشتر سیگار برای توسعه محصول جدیدشان، ماشین‌حساب استفاده کردند. این محصول اولین بار در سال ۱۹۵۴ معرفی شد و انقلابی در زمینه ماشین‌حساب‌های الکترومغناطیسی ایجاد کرد. پیشرفت در سال‌های بعد ادامه یافت و به برادران اجازه داد تا محصولات دیگری را روانه بازار کنند. تادائو در امور مالی، توشیو در توسعه، کازوئو در فروش و یوکیو در تولید. برادران با ایفای نقش ویژه‌ی خود و همکاری نزدیک برای تکمیل یکدیگر، شرکت جدید را با هم گسترش دادند.

یکی از اولین نوآوری‌های بزرگ کاسیو در دهه ۸۰ میلادی تولید دوربین دیجیتال اولیه و سپس آلات موسیقی الکترونیکی در دهه ۹۰ بود. اما بهترین اتفاق برای کاسیو در دهه ۹۰، آغازی با شکوه در صنعت تولید ساعت مچی بود که با تولید اولین ساعت دیجیتال در جهان رقم خورد. در ادامه دو زیر مجموعه از بهترین‌های ساعت کاسیو و داستان‌هایشان را مرور می‌کنیم.

کاسیو جی شاک، سامورایی شکست‌ ناپذیر

یکی از پرطرفدارترین زیرمجموعه‌های برند کاسیو، جی شاک است. جی شاک با مقاومت در برابر ضربه مترادف با استحکام است. این ساعت مچی جذاب به «سخت‌ترین ساعت تمام دوران» معروف است و در سال ۱۹۸۳ از رویایِ «ساعتی که هرگز نمی شکند» متولد شد.

در مجموع ساعت‌های جی شاک ۷ ویژگی منحصر به فرد وجود دارد که عبارتند از: مقاومت در برابر شوک الکتریکی، مقاومت در برابر گرانش، مقاومت در برابر سرما، مقاومت در برابر لرزش، مقاومت در برابر آب، مقاومت در برابر شوک و سختی. این ساعت مچی همچنین مجهز به نوآوری‌ها و فناوری‌های کاسیو است تا از بروز شوک مستقیم جلوگیری کند.

جی شاک جزو با دوام‌ترین ساعت‌ها ی دیجیتال و آنالوگ-دیجیتال در صنعت ساعت است. به همین دلیل همواره مورد اعتماد نظامیان، گردشگران و علاقه‌مندان به ورزش‌های ماجراجویانه در سراسر جهان است.

از زمان عرضه اولین ساعت جی شاک تا به امروز صدها مدل مختلف از این محصول معرفی و به بازار عرضه شده است. شما می‌توانید مدل‌های متنوعی از این محصولات را در وب سایت واچ آنلاین، در صفحه ساعت جی شاک پیدا کنید. به دلیل تنوع بالای این محصولات، وب‌سایت واچ آنلاین به شما کمک می‌کند انتخاب خود را محدود کنید و ساعت جی شاک را در دسته‌بندی‌های مختلف جستجو کنید.

کاسیو پرو ترک به سختی کوه فوجی

کاسیو پروترک برندی است که با ایده ساعتی برای ماجراجویی‌های خارج از شهر تولید شد. ساعت‌های دیجیتال پرو ترک جزو سخت‌ترین و بهترین ساعت‌های خورشیدی دیجیتال در سال ۲۰۱۹ شناخته شدند. پرو ترک مجموعه‌ای از ساعت‌های مچی‌ با دقت بالا است که به شما امکان می دهد تغییرات محیط خود را تشخیص دهید.

این ساعت‌ دارای ویژگی‌های متنوعی است از جمله GPS، حافظه موقعیت مکانی، تنظیم‌کننده لحظه‌ای و موارد دیگر که برای ماجراجویی‌های خارج از شهر ایده‌آل است. این ساعت‌ها علاوه بر صفحه نمایش دو لایه و مقاومت در برابر آب، با استفاده از سیستم عامل Wear Google، به فناوری  سنسورهای سه‌گانه این برند مجهز شده‌اند. ساعت‌های آفلاین این مجموعه دارای سنسورهایی هستند که سه پارامتر اساسی را اندازه‌گیری می‌کنند: سنسور ارتفاع سنج بر حسب فشار، جهت  یابی و دما.

فشارسنج موجود به کاربر اجازه می‌دهد آب‌وهوا را براساس تغییرات در فشار جوی مشاهده کند. قطب‌نمای دیجیتال، که نقشه را با محیط اطراف تراز می‌کند و دماسنج، که دما در مقصد را نسبت به دمای مکان فعلی پیش‌بینی می کند. برای اطلاعات بیشتر و مشاهده مدل‌های متنوع این محصول می‌توانید به صفحه ساعت پروترک در وب‌سایت واچ آنلاین مراجعه کنید.

به وقت ایران، به ضمانت ژاپن

فروشگاه اینترنتی واچ آنلاین، جایی است که می‌توانید صدها مدل از ساعت‌های مچی کاسیو و کلکسیون‌های مختلف آن را در کنار هم ببینید، واچ آنلاین هزاران محصول از بهترین برندهای دنیا را گرد هم آورده و با ارائه ضمانت اصالت کالا خیال شما را برای خرید ساعت مچی آسوده نموده تا فقط به محصول مورد نظر خود فکر کنید. واچ آنلاین را گوگل کنید، در دنیای محصولات واچ آنلاین با امکانات جستجوی فراوان به دنبال خرید ساعت مچی مورد نظر خود باشید و چنانچه موفق به یافتن محصول مورد نظر نشدید روی مشاوره کارشناسان واچ آنلاین حساب کنید. حتی اگر بودجه مورد نظر برای محصولتان را در اختیار نداشتید فروش اقساطی واچ آنلاین را تجربه کنید و لذت ببرید، ما منتظر شما هستیم.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب