امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47275 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۴:۴۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بهترین و موفق‌ترین کسب و کار اینترنتی ایران و جهان

خبرایران: کسب و کارهای اینترنتی موفق در ایران و جهان کم نیستند. اینترنت، بیشترین تغییرات را در دنیای کسب وکار ایجاد کرد و توانست رشد بی نظیری به آن‌ها بدهد. به همین علت روزبه روز تمایل به راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی بیشتر می‌شود. برای این که کسب و کارهای اینترنتی موفق در ایران و جهان را بشناسید با ما همراه باشید.
بهترین و موفق‌ترین کسب و کار اینترنتی ایران و جهان

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام ژاکت، کسب و کارهای اینترنتی بسیار متنوع هستند. از اینرو هرکسی در زمینه مورد علاقه خود وارد می‌شود. برخی از مشاغل اینترنتی جزو پول‌سازترین کسب و کارهای روز دنیا هستند اما چه دلیلی وجود دارد که این روش‌ها درآمد بالایی را از آن خود می‌کنند؟

یکی از دلایل رشد این کسب و کارها نیاز جامعه به خدماتی است که ارائه می‌دهند. برخی ایده‌هایی دارند که دقیقا متناسب با نیازهای اکثر افراد جامعه درآن برهه از زمان است.

کسب و کارهای اینترنتی موفق در دنیا آن‌هایی هستند که خدمات بهتری ارائه می‌دهند و باعث می‌شوند تا مشتریان از نظر زمان، هزینه و کیفیت از خدمات رضایت بیشتری داشته باشند و آنها را ترجیح دهند.

ممکن است خدمات ارائه شده توسط کسب و کار، آن‌قدر مدرن باشد که برای اولین بار مشتریان با آن مواجه شوند. از این رو جذابیت بیشتری برای آن‌ها دارد و همین امر باعث جذب مشتری می‌شود.

این عوامل هرکدام می‌توانند به نوبه خود یکی از دلایل کسب و کارهای اینترنتی موفق در دنیا باشند.

برخی از کسب و کارهای اینترنتی موفق در دنیا

استفاده از اینترنت و ورود آن به کسب و کارها، در کشورهای توسعه‌یافته عمر طولانی دارد ونسبت به ایران کار بیشتری در این زمینه انجام گرفته از این رو نسبت به ما مشاغل بزرگ‌تری را راه‌اندازی کرده‌اند. برخی از کسب و کارهای اینترنتی موفق در دنیا عبارتند از:

آمازون یکی از بیزینسهای اینترنتی موفق دنیا

آمازون در سال ۱۹۹۴ شروع به کار کرد ویکی از موفق‌ترین کسب و کارهای دنیاست. جالب است بدانید که این سایت در هر ثانیه، ۱۰۸۴ دلار درآمد دارد و ۳۴۰۰۰ نفر کارمند از سراسر دنیا در این سایت کار می‌کنند! آمازون یک فروشگاه بزرگ اینترنتی است که در سطح دنیا کار می‌کند و هر کالایی را بخواهید می‌توانید از روی آن خریداری کنید.

eBayو بنیان گذار ایرانی-آمریکایی اش

eBay در سال ۱۹۹۵ کار خود را توسط فردی به نام پییر امیدیار شروع کرد. این سایت امکان خرید و فروش کالاهای دست‌دوم را به کاربران می‌دهد.eBay  سعی کرده تا در سال‌های گذشته شرکت‌های دیگری را زیر مجموعه خود کند که جزو حراجی‌های آنلاین در کشورهایی مانند کره جنوبی، آمریکا، فرانسه و ... بودند.

گوگل شناخته‌شده‌ترین بیزینس موفق دنیا

هرچند یاهو زودتر از گوگل شروع کرد ولی گوگل به سرعت آن را رد کرد و به رشد خیره کننده‌ای رسید. مایکروسافت رقیب دیگر گوگل است که با وجود عمر بیشتر نتوانست از گوگل جلو بزند و در این رقابت عقب ماند. دلیل این که گوگل توانست رمز موفقیت در کسب و کار اینترنتی را پیدا کند، دست گذاشتن روی نقاط ضعف دیگر رقیبان خود بود.

کسب و کارهای اینترنتی موفق در ایران

هرچند استفاده از خدمات اینترنت عمر چندانی در ایران ندارد، ولی براحتی می‌توان شرکت‌های مختلفی را دراین زمینه پیدا کرد که موفقیت زیادی کسب کرده‌اند. موفقیت در کسب و کار اینترنتی در ابتدا به علت تنوع کمی که داشت، سریع‌تر اتفاق می‌افتاد و رقابت کمتر بود؛ اما در حال حاضر اینگونه نیست. برخی از موفق‌ترین کسب و کارهای اینترنتی در ایران عبارتند از:

درگاه‌ زرین پال

درگاه پرداخت شرایط خاصی را برای کاربران فراهم می‌کند تا بتوانند به صورت اینترنتی تراکنش‌های خود را انجام دهند و در فروشگاه‌های اینترنتی خرید کنند. درگاه‌ زرین پال اولین درگاه‌ واسط بود که راه‌اندازی شد. دلیل موفقیت کسب و کارهای اینترنتی از این قبیل، نیاز سایر سایت‌های اینترنتی به خدمات آن‌ها بود.

نت برگ یکی دیگر از کسب و کارهای اینترنتی موفق در ایران

سایت نت برگ در اصل یک فروشگاه اینترنتی آنلاین برای تخفیف گروهی است. کار این سایت بدین صورت است که از هر نت برگ بین ۳۰ تا ۵۰ درصد پورسانت می‌گیرد. نت برگ در سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را شروع و در سال ۱۳۹۸ توسط تخفیفان با قیمت خیلی بالا خریداری شد و اکنون نبض تخفیف‌های گروهی ایران در دست نازنین دانشور است.

ژاکت معتبرترین پلت فرم برای راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی در ایران

این روزها طراحی سایت و استفاده از وردپرس به شدت مورد توجه قرار گرفته است. کسب و کار اینترنتی ژاکت راهکار و ابزار وردپرس را برای افرادی که می‌خواهند کسب و کار اینترنتی خود را روی وردپرس راه‌اندازی کنند ارائه می‌دهد. ژاکت در ابتدا یک استارتاپ نوپا بود که با توجه به ارزش آفرینی‌های خود مورد توجه سرمایه‌گذاران حوزه it قرار گرفت و با جذب سرمایه از سایر رقبای خود فاصله گرفت واکنون در صدر ارائه دهندگان قالب وردپرس قرار دارد.

نتیجه‌گیری و جمع‌بندی

با توجه به این که اکثر کسب و کارها به سمت اینترنتی شدن پیش می‌روند، افراد زیادی دوست دارند بدانند چه کسب و کارهایی موفقیت بیشتری دارند و دلیل موفقیت آن‌ها چیست. موفقیت در کسب و کار اینترنتی بستگی به خدمات شما و نیاز جامعه دارد. هر چه کسب و کار خاص‌تر و خدمات آن بهینه‌تر، امکان موفقیت آن بیشتر است. در ایران و جهان تعداد زیادی کسب و کار اینترنتی موفق وجود دارد که مشتریان زیادی را از آن خود کرده‌اند. هر چه مشتری یابی و حجم فروش بیشتر باشد، قطعاً موفقیت کسب و کار بیشتر خواهد بود. هر چه ایده شما جذاب‌تر و خلاقانه‌تر باشد، امکان رشد سریع نیز برایتان فراهم می‌شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب