امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47290 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تجهیز 7 بوستان جنوب شهر به ست ورزشی ویژه معلولین

خبرایران : معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 از تجهیز بوستان بزرگ ولایت و 6 بوستان دیگر به ست های ورزشی معلولین خبر داد. است.
تجهیز 7 بوستان جنوب شهر به ست ورزشی ویژه معلولین
به گزارش خبرایران از  روابط عمومی شهرداری منطقه 19، سعید صالح محمود رباطی با اعلام این خبر گفت: به منظور ایجاد تسهیلات ورزشی برای معلولین منطقه، بوستان های ولایت، شقایق، گلریز، نرگس، بهار، شریعتی و جانباز مجهز به ست های ورزشی ویژه شدند. 
او بیان کرد: در راستای نگهداشت بوستان ها و تسهیل تردد شهروندان در این فضاهای عمومی، روشنایی زمین چمن بوستان باران و محوطه اطراف آن در محله دولتخواه جنوبی تأمین شد. 
رباطی در ادامه با اشاره به آغاز عملیات اجرایی مناسب سازی بوستان بهار در محدوده ناحیه 2 برای بهره برداری معلولین، ادامه داد: طی فعالیتهای اخیر اداره فضای سبز این حوزه ضمن نصب دو آبخوری در بوستان شهدای نعمت آباد، بوستان نسترن محله نعمت آباد نیز مجهز به 10 نیمکت و 5 سطل زباله شد.
این مسئول همچنین از احداث سرویس بهداشتی در بوستان امام علی (ع) در محدوده ناحیه یک خبر داد و افزود: این سرویس بهداشتی به منظور رفاه حال شهروندان با بروزترین طراحی و ساخت آماده بهره برداری شده 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب