امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47337 تاریخ انتشار: شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تیر و مرداد امسال با شبکه شما «در جریان باش»

خبرایران : برنامه تلویزیونی «در جریان باش» تیر و مرداد امسال و با محوریت اصلاح الگوی مصرف برق، روی آنتن شبکه شما می‌رود.
تیر و مرداد امسال با شبکه شما «در جریان باش»
به گزارش خبر ایران از روابط عمومی شبکه شما مجموعه برنامه ترکیبی «در جریان باش» با محوریت اصلاح الگوی مصرف برق در 30 قسمت 30 دقیقه‌ای در شبکه تلویزیونی «شما» و با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ تولید می‌شود.
مصطفی علمی فرد تهیه‌کننده این برنامه با اشاره به آغاز پخش «در جریان باش» از شنبه هفتم تیرماه اظهار کرد: زمان در نظر گرفته برای پخش این برنامه، ساعت 20 روزهای زوج و پنجشنبه در نظر گرفته شده و تا مردادماه روی آنتن خواهد بود.
وی افزود: علاوه بر گفت‌وگو با مهمانان، آیتم‌هایی همچون گزارش مردمی، عملیات 121 پرسنل شرکت برق، استندآپ کمدی و نمایش هم در قالب این برنامه پخش می‌شود.
علمی فرد خاطرنشان کرد: محمد رضا قلمبر و مهبد قناعت‌پیشه از مجریان باسابقه رادیو برای نخستین بار در یک برنامه تلویزیونی به اجرای «در جریان باش» می‌پردازند همچنین گزارش‌های مردمی با حضور محسن حاجیلو از گزارشگران با سابقه تلویزیون تهیه مي شود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب