امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47345 تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱:۴۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سریال شهید زین‌الدین در 30 قسمت ساخته می شود

تهیه‎‌کننده سریال در دست ساخت شهید زین‌الدین گفت: ما برای سریال نام اولیه «ستاره درخشان» را بر قصه گذاشته بودیم که البته اسم اولیه بود و فعلا با نام خود شهید معرفی می‌شود. نگارش اولیه سریال برای ۳۰ قسمت طراحی شده است.
سریال شهید زین‌الدین در 30 قسمت ساخته می شود

به گزارش خبرایران، شهید زین‌الدین یکی از چهره‌های شاخص انقلاب و خاصه دوران دفاع مقدس است که تا به الان رد پایش در تولیدات سینمایی و تلویزیون دیده نشده است. با این حال به تازگی خبر ساخت سریالی برگرفته از زندگی این شهید شنیده می‌شود.

شفیع آقامحمدیان، تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده داد و در همین رابطه درباره روند تولید آن به خبرگزاری آنا گفت: نگارش اولیه سریال توسط سیدناصر هاشم‌زاده تمام شده و باید سراغ بازنویسی آن برویم.

مجموعه مراحلی از زندگی‌نامه شهید از کودکی تا شهادتش را دربرمی‌گیرد

وی افزود: این سریال با حمایت معاونت امور استان‌های صداوسیما ساخته می‌شود و چون شهید زین‌الدین امروز در شهر قم آرام گرفته، سیمای قم نیز برای ساخت آن پیش‌قدم شده است. تحقیقات ما برای نگارش سریال از همان جا شروع شد.

شهید زین‌الدین

این تهیه‌کننده با تأکید بر تمایل جدی تلویزیون برای ساخت مجموعه نمایشی شهید زین‌الدین، اضافه کرد: فیلمنامه به نگارش درآمده مراحلی از زندگی‌نامه شهید از کودکی تا شهادتش را دربرمی‌گیرد. البته در بازنویسی احتمال دارد که دوران کودکی‌اش فشرده‌تر شود و به شکل گسترده‌تر سراغ پیوستنش به انقلاب و دوران دفاع مقدس برویم.

آقامحمدیان خاطرنشان ساخت: نگارش اولیه سریال برای ۳۰ قسمت طراحی شده ولی احتمالا با کاهش دوران کودکی در ۱۰ قسمت و افزودن بخش‌هایی به قصه دوران انقلاب و جنگ تحمیلی به ۳۶ قسمت هم برسد.

با کارگردانی جوان تا آخر سال باید سریال را کلید بزنیم

وی درباره بازه زمانی درنظرگرفته شده برای ساخت این مجموعه نمایشی گفت: ما باید تا ۳ یا ۴ ماه دیگر فیلمنامه را به طور کامل آماده کنیم که البته برای بازنویسی حتما باید زیرنظر کارگردان انجام شود. فعلا هم سراغ ۴ نامزد احتمالی برای کارگردانی رفته‌ایم. همه نیز جوان هستند اما تجربه ساخت سریال دفاع مقدسی را در کارنامه دارند.

شهید زین‌الدین

این تهیه‌کننده با اعلام اینکه تا یکی دو هفته دیگر کارگردان انتخاب خواهد شد، بیان کرد: اگر همه چیز ازجمله سرمایه‌گذاری طبق برنامه پیش برود تا آخر سال باید سریال را کلید بزنیم.

شفیع آقامحمدیان همچنین اعلام کرد؛ ما برای سریال شهید زین‌الدین نام اولیه «ستاره درخشان» را بر قصه گذاشته بودیم که البته اسم اولیه بود و فعلا با نام خود شهید معرفی می‌شود. ممکن است تا زمان کلید خوردن سریال نام آن نیز تغییر کند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب