امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47377 تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۳:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تقدیر معاون پارلمانی رئیس جمهور از بانک مهر ایران

معاون پارلمانی رئیس جمهور اسلامی ایران در مراسم رونمایی از بیمه ۵۰۰ هزار خانه روستایی و سامانه احراز هویت غیر حضوری سجام از ابتکار، خلاقیت و نوآوری مجموعه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تقدیر و تشکر کرد.
تقدیر معاون پارلمانی رئیس جمهور از بانک مهر ایران

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در متن یادداشت دکتر حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور اسلامی ایران آمده است:

بسمه تعالی شانه الغدیر

«توفیقی حاصل شد که به همراه تعدادی از مدیران ارشد کشور در همایش تقدیم بیمه‌نامه ۵۰۰هزار خانه روستایی که به ابتکار بانک مهر ایران انجام شده و در نوع خود ابتکار، خلاقیت و نوآوری است، شرکت نموده با بخشی از فعالیت‌های این بانک جوان آشنا شویم. کارهای انجام شده قابل تقدیر و تحسین است از جناب آقای دکتر اکبری مدیرعامل محترم این بانک، اعضای محترم هیئت مدیره و همه پرسنل و کارکنان این بانک در سراسر کشور تقدیر و سپاسگزاری می‌کنم. ان شاالله بیش از پیش موفق و مؤید باشید».

دکتر مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران این افتخار را مرهون زحمات و تلاش‌های تک‌تک کارکنان بانک دانست و از اهتمام همکاران در ارائه خدمت شایسته و به موقع به مشتریان قدردانی کرد.

اکبری، با اشاره به دستاوردهای شایسته بانک در سال‌های اخیر، بر افق‌های شکوفایی بانک تأکید کرد و همت مضاعف همکاران در مسیر رشد و پیشرفت خانواده بزرگ بانک مهر ایران را خواستار شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب