امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47383 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سیدجواد ضیایی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

هتل هما شیراز با بهترین چشم انداز و امکانات رفاهی برای اقامت خانواده های ایرانی آماده است/ بهترین فصل سفر به شیراز، بهار و خصوصاً اردیبهشت ماه می‌باشد

خبرایران : سیدجواد ضیایی با اشاره به اینکه هتل هما شیراز با بهترین چشم انداز و امکانات رفاهی برای اقامت خانواده های ایرانی آماده است ، گفت : بهترین فصل سفر به شیراز، بهار و خصوصاً اردیبهشت ماه می‌باشد که در این فصل می‌توان شاهد به بار نشستن شکوفه‌های بهارنارنج و رایحه عطرآگین آن در سطح شهر باشیم.
هتل هما شیراز با بهترین چشم انداز و امکانات رفاهی برای اقامت خانواده های ایرانی آماده است/ بهترین فصل سفر به شیراز، بهار و خصوصاً اردیبهشت ماه می‌باشد
سیدجواد ضیایی مدیرکل هتل هما شیراز درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت: از سال 1375 تاکنون در مجموعه گروه هتل‌های هما از جمله هتل همای خیام و احمدآباد مشهد و شیراز مشغول به فعالیت می‌باشم.
وی افزود: در سال‌های اخیر ورود توریست‌های اروپایی به دلایل مختلفی نسبت به قبل کمتر شده است و با توجه به اینکه شیراز یکی از شهرهای موفق در زمینه‌های مختلف پزشکی بوده و هست، در کنار بخش درمانی نیز جاذبه‌های گردشگری و مذهبی شیراز هم مورد اهمیت و بازدید توریست‌های خارجی خصوصاً حوزه خلیج‌فارس می‌باشد.
ضیایی با اشاره به اینکه هتل هما شیراز با بهترین چشم انداز و امکانات رفاهی برای اقامت خانواده های ایرانی آماده است ، عنوان داشت :  بهترین فصل سفر به شیراز، بهار و خصوصاً اردیبهشت ماه می‌باشد که در این فصل می‌توان شاهد به بار نشستن شکوفه‌های بهارنارنج و رایحه عطرآگین آن در سطح شهر باشیم.
مدیریت هتل همای شیراز ادامه داد: به دلیل درخواست‌های بسیار زیاد برای سفر به شیراز، رزرو فصل بهار در نیمه اول اسفندماه توسط واحد رزرواسیون انجام می‌گیرد.
وی در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم میهمانان این هتل نهایت رضایتمندی را از کلیه خدمات مورد انتظار در هتل همای شیراز داشته باشند.
 
 
هتل همای شیراز؛

هتل هما شیرازدر سال 1350 در جنب بوستان آزادی، یکی از زیباترین باغ های شهر شیراز بنا شده است. هتل دارای هشت طبقه اقامتی مشتمل بر 212 باب اتاق و 22 باب سوئیت می باشد. تمامی اتاق های این هتل دارای چشم انداز زیبا به باغ پرگل یا کوه های بلند می باشد. هتل هما شیراز از نظر موقعیت مکانی در فاصله 3.5 کیلومتری دانشکده پزشکی، 2.5 کیلومتری باغ ارم و 1.5 کیلومتری پل باغ صفا قرار گرفته است. هتل پنج ستاره هما شیراز جزء گروه هتل های بین المللی هما می باشد.

آدرس :

شیراز، خیابان مشکین فام، جنب پارک آزادی

تلفن :

9_ 07132288000

دورنگار:

07132288014

اینستاگرام :

https://instagram.com/homahotel.shiraz?utm_medium=copy_link

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب