امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47466 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آغاز به کار «مدرسه تابستانی تهران» در منطقه21

خبرایران: تابستان99 فرا رسید و به منظور غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان، آموزش‌های فرهنگی-هنری در قالب "مدرسه تابستانی تهران" از شنبه هفتم تیر ماه به مدت پنج هفته در منطقه21 آغاز به کار کرده است.
آغاز به کار «مدرسه تابستانی تهران» در منطقه21

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه21، حسین معینی کربکندی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با بیان مطلب فوق گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و خانه نشینی دانش آموزان و نوجوانان و همچنین نیاز این رده سنی به دریافت آموزش‌های فرهنگی و هنری، ایده ارائه آموزش‌های آنلاین فرهنگی و هنری به صورت رایگان برای نوجوانان شکل گرفت.

وی ادامه داد: در جریان برگزاری این دوره‌ها، ويديوهای آموزشی شامل بازیگری تئاتر، انیمیشن، گویندگی و اجرا، موسیقی، طنز، داستان‌نویسی، قرآن و فیلمسازی در اختیار مخاطبان قرار گرفته که در مجموع حدود ۶۰جلسه ویدیوی آموزشی از روز شنبه هفتم تیر ماه به مدت پنج هفته ارائه خواهد شد.

معینی کربکندی در ادامه افزود: با توجه به اهمیت آموزش مفاهیم شهروندی، پیش‌بینی شده تا دوره های آموزشی در این خصوص در مدرسه تابستانی برگزار شود و امیدواریم اجرای این طرح علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان، گام کوچک اما موثری در برخورداری آنها از آموزش های تخصصی و کاربردی لازم باشد.

لازم به ذکر است؛ علاوه بر وبسایت مدرسه تابستانی به نشانی www.tabestani99.ir، در صفحات مدرسه تابستانی در اینستاگرام، تلگرام و آپارات با شناسه tabestani99 نیز امکان دنبال کردن و شرکت در دوره های آموزشی مذکور وجود دارد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب