امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47501 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فروشگاه الکامپ بهترین نصاب دوربین های مداربسته

خبرایران: امروزه استفاده از دوربین های مداربسته برای حفظ امنیت و حراست مکان‌های موردنظر یک امر بسیار مهم تلقی می‌شود.
فروشگاه الکامپ بهترین نصاب دوربین های مداربسته

به گزارش خبرایران، بنابراعلام فروشگاه الکامپ، یکی از مواردی که برای بکار گیری دوربین مداربسته بسیار مهم است مرحله نصب آن می‌باشد که در اینجا برای برخی از کاربران سؤال پیش می‌آید که آیا برای نصب آن دوربین‌ها از چه نصابی استفاده کنیم تا از نظر فنی کار نصب را به‌ درستی انجام دهد و از نظر اخلاقی در وضعیت مناسبی باشد تا مشکلی از نظر سرقتی اطلاعاتی نداشته باشیم؟

یکی از مهم‌ترین مراحل برای راه‌اندازی دوربین مداربسته، مرحله نصب می‌باشد که برای اطمینان بیشتر بهتر است از نصاب‌های شرکت‌هایی که دوربین مداربسته را تهیه‌ کرده‌ایم استفاده کنیم که از مزیت‌های این کار می‌توان به عیب‌یابی و تعویض سریع دوربین در هنگام استفاده اولیه اشاره کرد و همچنین پشتیبانی مناسب به دلیل آن که محصول را از شرکت آنها خریداری کرده‌اید، اشاره کرد.

شرکت الکامپ از جمله شرکت‌هایی است که به‌صورت یکپارچه کار واردات، مشاوره، فروش و نصب دوربین مدار بسته و تجهیزات آن را انجام می‌دهد که مزیت کار زمانی مشخص می‌شود که مشتری برای خرید دوربین مداربسته به شرکت مراجعه می‌کند، شرکت در این مرحله بر اساس مشاوره که با مشتری انجام داده پکیج مناسب را به مشتری معرفی می‌کند و بعد از خرید با استفاده از نصاب‌های با تجربه که سوی اتحادیه دوربین‌های مداربسته تأیید شده‌اند.

اقدام به نصب دوربین‌های مشتری کرده که استفاده از نصاب تأیید شده باعث می‌شود که دوربین‌ها در جای مناسب و بر اساس استانداردهایی که برای نصب وجود دارند، انجام شود که در نهایت این کار باعث عملکرد صحیح این تجهیزات می‌شود و در آخر با توجه به شرایط پکیج به مدتی مشخص پشتیبانی لازم برای رفع مشکلات احتمالی کارکرد تجهیزات به عمل خواهد آورد.

همچنین شرکت الکامپ از معدود شرکت‌هایی می‌باشد که از نصاب‌هایی استفاده می‌کند که دارای کارت نصابی از سوی اتحادیه دوربین‌های مدار بسته باشد. این کارت‌ها زمانی به نصب کننده‌ها تعلق می‌گیرند که آنها در گام اول از نظر فنی در آزمون اتحادیه نمره قابل‌ قبول را برای نصب دریافت کنند و سپس سابقه آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد که اگر در این زمینه دارای سوءپیشینه‌ای نباشند کارت نصابی به آنها داده می‌شود تا شرکت بدون اینکه مشتری دغدغه‌ای از نظر فنی و سوء استفاده از نصابان داشته باشد آنها را برای انجام کار به محل مورد نظر می‌فرستد.

متأسفانه شرکت‌هایی در این زمینه وجود دارند که جواز معتبری برای کسب و کار مدار بسته ندارند که در صورت چنین وضعیتی علاوه براینکه ممکن است تجهیزاتی بی‌کیفیت و با قیمت به مشتری عرضه کنند از نصاب‌هایی استفاده کنند که دارای عدم کارت نصابی باشند که این خود می‌تواند باعث ایجاد خسارات مالی و جانی برای مشتری باشد.

این خسارت مالی بدین‌صورت است که استانداردهای لازم در هنگام نصب رعایت نمی‌شود و دوربین و تجهیزات آن بعد از مدت کوتاهی دچار نقض فنی مانند اتصالی، نویز و خرابی‌های بی‌مورد می‌شود؛ و همچنین خسارت جانی بدین گونه است که نصاب نامعتبر با توجه به این‌که خود سیستم را برای مشتری راه‌اندازی کرده از وضعیت حفاظتی و مکانی مشتری اطلاع کافی را به دست آورده که می‌تواند با سوءاستفاده‌هایی که برای مشتری انجام می‌دهد خطرات جانی برای مشتری مورد نظر ایجاد کند.

کارت نصابی

اتحادیه برای اینکه بخواهد به نصابان این کارت را اعطاء نماید از نصاب یکسری آزمون‌هایی می‌گیرد که اگر نصب کننده مورد نظر در این آزمون‌ها سربلند بیرون آمد در آن موقع می‌تواند این کارت را دریافت کند. این آزمون‌ها عبارتند از:

آزمون فنی: در اینجا تست‌هایی از نصاب در مورد توانایی‌هایش در زمینه نصب گرفته می‌شود تا مشخص شود میزان کارایی نصب آن در چه سطحی می‌باشد.

آزمون سوءپیشینه: در اینجا سابقه سوءپیشینه نصابان مورد بررسی قرار می‌گیرد که در صورتی‌ که نصاب از نظر فنی در سطح عالی باشد ولی دارای سوءپیشینه بوده کارت نصابی به آن تعلق نمی‌گیرد.

بنابراین دو مورد فوق مهم‌ترین ملاک برای دریافت کارت نصابی می‌باشند که در صورتی‌ که اگر نصاب یکی از شرایط موارد بالا را نداشته باشد کارت نصابی به آن تعلق نمی‌گیرد.

این شرکت به‌صورت یکپارچه (واردات، مشاوره، فروش، نصب و پشتیبانی) کارهای مربوط به تجهیزات مداربسته انجام می‌دهد. همچنین با داشتن ۴۰۰۰ پروژه موفق توانسته سهم قابل‌توجهی از فعالیت‌های مداربسته را در سطح کشور از آن خود کند که بخشی از این پروژه‌ها در ادارات و مراکز بزرگ می‌باشد که این مکان‌های مهم عبارتند از: دانشگاه تهران، گروه خودروسازی سایپا ... از مهم‌ترین مراکزی بوده‌اند که برای نصب سیستم مداربسته خود شرکت الکامپ را به خاطر سابقه درخشان و تجربه‌ای که در این زمینه داشته، انتخاب کرده‌اند.

توصیه می‌شود قبل از تهیه این تجهیزات از شرکت‌هایی استفاده شود که جواز معتبری برای این کار داشته باشد تا استاندارهای که از سوی اتحادیه باید انجام شود را رعایت کند، برای این منظور شرکت الکامپ تمام خصوصیات لازمه را دارد تا مشتری در این زمینه مشکلی برای تهیه سیستم‌های مدار بسته نداشته باشد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب