امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47536 تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

طی خرداد ماه انجام شد؛

نصب و بهسازی تابلوهای شناسایی معابر در منطقه 15

خبرایران: 120 تابلوی فرسوده معابر منطقه15 توسط اداره زیباسازی منطقه بهسازی و بازسازی شد.
نصب و بهسازی تابلوهای شناسایی معابر در منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، نادر لطفی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست با اعلام این خبر گفت: این تابلوها طی بازدیدهای انجام شده کارشناسان در معابر فاقد پلاک شناسایی یا دارای تابلو فرسوده شناسایی می شوند یا به درخواست شهروندان در سامانه 137 شناسایی و نصب می شوند.

به گفته او، در این راستا تمامی تابلوی بلوک های کوی آزادی در شهرک کیانشهر به تعداد 100 عدد بهسازی و نصب شد. همچنین 10 تابلو معبر شهری در خیابان خوب بخت در محله اتابک و نیز 10 تابلو در ناحیه یک براساس پیام های ثبت شده در سامانه 137 ساماندهی شد.

لطفی در ادامه تصریح کرد: توجه به تابلوی شناسایی معابر در ارائه خدمات امدادی، اجتماعی و شهری بسیار اهمیت دارد و از این رو ساماندهی و تعویض تابلوهای سطح منطقه به‌منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از سردرگمی آنان برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست گفت: امیدواریم با تعیین نام و نصب تابلوهای نامگذاری معابر شهری بتوانیم بخشی از مشکلات شهروندان و همچنین دستگاه های خدمت رسان و امداد رسان در مواقع ضروری را رفع کنیم.


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب