امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4754 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۵۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در هشتمین کنفرانس ملی روز جهانی محیط زیست؛

بانک کشاورزی فعال محیط زیست شد

بانک کشاورزی در هشتمین کنفرانس ملی روز جهانی محیط زیست به عنوان بانک فعال در حوزه محیط زیست شناخته شد.
بانک کشاورزی فعال محیط زیست شد

 به گزارش  خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در مراسم اختتامیه این کنفرانس که با موضوع حل بحران آب با عزم ملی و مدیریت جهادی سوم تیرماه سال جاری در تهران برگزار شد، لوح سپاس و تندیس کنفرانس نیز به این بانک اهدا شد.

بر اساس این گزارش تبلور مجموعه ظرفیت‌های علمی کشور برای رفع معضلات زیست ‌محیطی،ایجاد حساسیت در زمینه محیط‌ زیست بین دولت‌مردان به منظور وضع قوانین مؤثر و اجرا و نظارت مطلوب بر آن،ایجاد بازار برای صنعتگران کشور برای ساخت و عرضه وسایل کنترل و کاهش آلودگی،افزایش آگاهی‌های عامه مردم در زمینه های محیط ‌زیست،هم‌ اندیشی بین اساتید، دولت‌مردان و صنعتگران کشور،ارتقای سطح علمی اندیشمندان، پژوهشگران و دانشجویان از طریق تبادل نظر و دستیابی به سیاست‌ها و راهبردهای کلان حفظ محیط زیست مهم ترین اهداف این کنفرانس را تشکیل می داد.

این گزارش می افزاید بانک کشاورزی نیز در اجرای مسئولیت های اجتماعی خود به ویژه حفظ و صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی،در برگزاری این کنفرانس مشارکت داشت.

گفتنی است این بانک با اجرای طرح طوبی برای توسعه جنگل درکشور،بهبود استفاده از منابع آب و بهینه کردن مصرف سوخت، پیاده سازی و اجرای سیستم اتوماسیون اداری برای کاهش مصرف کاغذ، ارائه خدمات بانکداری الکترونیک با هدف کاهش آلودگی های ناشی از رفت وآمد و ... اقدامات موثری را برای حفظ محیط زیست ومنابع طبیعی انجام داده است.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب