امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47562 تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نحوه احراز هویت غیرحضوری سجام از طریق بانک مهر ايران

خبرایران: بانک مهر ایران نیز از خردادماه سرویس احراز هویت الکترونيکي سجام را در همراه بانک و وب‌سايت خود راه‌اندازي كرده و افراد مي‌توانند از اين طريق به‌جاي مراجعه به دفاتر پيشخوان احراز هويت سجام را انجام دهند.
نحوه احراز هویت غیرحضوری سجام از طریق بانک مهر ايران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این خدمت صرفا مختص مشتریان بانک مهر ایران نیست و همه مي‌توانند از آن استفاده کنند. بانک مهر ايران نيز کارمزدي بابت انجام اين مراحل از افراد دريافت نمي‌كند و تنها كارمزد متعارف احراز هويت سجام اخذ مي‌شود.

پیش از انجام احراز هویت آنلاین باید در سامانه سجام ثبت‌نام و کد رهگيري را دريافت کرده باشيد. همچنين نياز است که داراي کارت ملي هوشمند بوده يا رسيد ثبت‌نام كارت ملي را در اختيار و به شماره موبايل ثبت شده در سامانه سجام نيز دسترسي داشته باشيد.

افرادی که دارای این شرایط هستند، مي‌توانند از طريق همراه بانک مهر ايران يا از طريق اين لینک   اطلاعات خواسته شده را وارد کنند. در مرحله بعد کد پیامک شده به شماره موبایل ثبت شده در سامانه سجام را وارد می‌کنید و بعد از آن نوبت به ارسال يك عكس سلفي از چهره و يك عكس هم از نمونه امضاي شما مي‌رسد. مرحله بعدي شامل ارسال يك ويدئو از خودتان طبق شرايطي است كه در همان صفحه توضيح داده شده؛ به‌طوري كه جمله‌اي را كه براي شما نمايش داده مي‌شود، مي‌خوانيد.

پس از اینکه ویدئو ارسال شد، نوبت به تأیید اطلاعات و مدارک مي‌رسد. از صحت آنها مطمئن شويد و گزينه تأييد نهايي اطلاعات را لمس کنيد. سپس وارد درگاه پرداخت الکترونيكي مي‌شود و مي‌توانيد كارمزد احراز هويت را با كارت هر يك از بانك‌هاي عضو شتاب پرداخت كنيد.

در ادامه صفحه تأیید به همراه کد پیگیري به شما نمايش داده مي‌شود. مدارک شما در اسرع وقت توسط اپراتور بررسي مي‌شود و در صورتي که اطلاعات وارد شده صحيح باشد، احراز هويت شما در سامانه سجام تأييد شده و کد بورسي شما از طريق پيامك برايتان ارسال خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب