امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47573 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شهروندان منطقه 2 روز بدون نایلکس را تجربه می کنند

خبرایران: معاون امورشهری ومحیط زیست منطقه2 از اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و آموزشی روز بدون نایلکس در فروشگاه شهروند ،بازارهای تره بار و.. خبرداد.
شهروندان منطقه 2 روز بدون نایلکس را تجربه می کنند
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، علی اکبر کریمی پور، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به تاثیر گذاری کیسه های پلاستیکی در آلودگی زیست محیطی گفت: به منظور  تغییر سبک زندگی شهروندان در راستای کاهش استفاده از ظروف یکبار مصرف پلیمری و کیسه‌های پلاستیکی، برنامه های آموزشی و فرهنگی همزمان با  روز بدون نایلکس اجرا می شود 
وی افزود: این برنامه ها با مشارکت اداره محیطزیست و اداره آموزش  و مشارکت شهروندی  منطقه در بازارهای میوه و تره بار، فروشگاه های شهروند  برگزار می شود.
کریمی پور با بیان اینکه  جایگزینی کیسه های پارچه ای و ظروف گیاهی  به جای  کیسه ها و ظروف یک بار مصرف  مبحث  مورد تاکید در برنامه های آموزشی و فرهنگی است گفت: در همین راستا با استقرار ایستگاه اطلاع رسانی و آموزشی و توزیع کیسه های پارچه ای ، از شهروندان دعوت می شود تا در حفاظت از محیطزیست  مشارکت کنند.
 
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 2  انجام تبلیغات محیطی  و اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی با بهره گیری از ظرفیت مجازی  را از دیگر برنامه های پیش بینی شده برشمردکه به منظور آگاه‌سازی شهروندان در رابطه با مخاطرات استفاده از کیسه‌های یکبار مصرف پلاستیکی و نهادینه‌ساختن الگوهای فرهنگی در زمینه کاهش استفاده از این مواد اجرا می شود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب