امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4759 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مجمع بانک حکمت ایرانیان برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده بانک حکمت ایرانیان با حضور بیش از۵۲ درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی برگزار شد.
مجمع بانک حکمت ایرانیان برگزار شد

به گزارش خبرایران، درمجمع عمومی عادی سالیانه بانک حکمت ایرانیان، سهامداران این بانک پس از استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به 92/12/29 با اکثریت آرا به صورت های مالی این بانک رای مثبت دادند.

همچنین، از مهمترین مصوبات این مجمع، تصویب 76 ریال سود نقدی به ازای هر سهم برای عملکرد سال مالی1392 بود. و روزنامه های دنیای اقتصاد و اطلاعات نیز به عنوان روزنامه های کثیر الانتشار بانک برای سال 1393تعیین شد.

در مجمع عمومی فوق العاده بانک نیز اساسنامه ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران طی نامه شماره 92/377538 مورخه 92/12/22 در 147 ماده و 22 تبصره به تصویب رسید.

بر اساس این گزارش، در ابتدای جلسه عباس عسکرزاده مدیر عامل بانک حکمت ایرانیان با تشریح رئوس فعالیت های اثرگذار بانک در سال گذشته ،به رغم تحریم ها ی ناجوانمردانه، محدودیت های اقتصادی، التهابات بازار سرمایه و الزامات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، نقش بانک حکمت ایرانیان را مثبت ارزیابی نمود و ابراز امیدواری کرد که در سال 93 با گسترش فعالیت های این بانک در بازار سرمایه بتوانیم نقش بسزایی در رشد اقتصاد میهن اسلامی ایفا کنیم.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب