امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 47591 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۹:۴۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

محمد یقینی مدیرعامل جدید مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی شد

خبرایران: در انتخابات چهارمین دوره هیئت مدیره مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی محمد یقینی به‌عنوان مدیرعامل جدید مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی انتخاب شد.
محمد یقینی مدیرعامل جدید مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی شد

به گزارش خبرایران، انتخابات چهارمین دوره هیئت مدیره مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی در پانزدهمین نشست مجمع عمومی ایران نوشت، در مجتمع یادمان شهدای هفتم تیر سرچشمه برگزار شد که طی آن سعید حسینی، محمد حسن حلوائیان، ابوالفضل شیرزاد، محمد یقینی و محمد امین قربانعلی به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره انتخاب شدند.

محمد یقینی مدیرعامل جدید مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی از کارآفرینان جوان موفق این حوزه است. وی فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه امام صادق (ع) بوده و پایان نامه خود را نیز با عنوان «طراحی الگوی هویت برند نوشت افزار ایرانی (ایران نوشت)» دفاع کرده است. پیش از این علاوه بر مدیریت مجموعه «آوای مهر» که در حوزه توزیع نوشت افزار ایرانی اسلامی فعال بوده است به عنوان معاون راهبردی و دبیر هیئت مدیره مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی نیز ایفای نقش داشته است. فعالیت‌های متعدد علمی و اجرایی دیگری در «مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع)» و نیز «گروه پژوهشی اقتصاد فرهنگ» از جمله سوابق وی است.

گفتنی است مجمع ایران نوشت تشکل مردم نهادی است که با هدف ارتقای بازار نوشت افزار از منظر فرهنگی و تولید ملی، شش سال پیش شروع به فعالیت کرده و در این سال‌ها توانسته با فعالیت‌های متنوعی چون برگزاری هفت دوره نمایشگاه ایران نوشت، حمایت از تولیدکنندگان و توزیع کنندگان نوشت افزار ایرانی و همچنین ذائقه سازی مصرف کنندگان از طریق فعالیت‌های گسترده رسانه‌ای به دستاوردهای چشمگیری دست یابد؛ به طوری که امروز بیش از صد تولیدکننده نوشت افزار ایرانی مشغول به فعالیت هستند و توانسته اند در زمینه افزایش سهم تولید داخل، ارائه محتوای سالم و بومی بر روی محصولات و توسعه برندهای ایرانی فعالیت کنند. تولیدات نوشت افزار ایرانی بر اساس پیمایش «مرکز دیتاک» با کسب رضایت نزدیک به ۸۰ درصدی مخاطبان ایرانی، رتبه اول را در میان گروه کالاهای ایرانی کسب کرده است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب